Alles over LinkedIn marketing

Alles maar dan ook alles over LinkedIn Marketing

LinkedIn is een geweldig platform voor je marketing. Tegelijkertijd biedt het zoveel mogelijkheden dat het lastig is om er grip op te krijgen. Met een persoonlijk profiel,bedrijfspagina, groepen én handige tools. Ontdek hoe je alle opties kunt benutten.

Wat is LinkedIn?

LinkedIn is een social media platform dat zich specifiek richt op professionals die willen netwerken en hun zakelijke zichtbaarheid willen vergroten. LinkedIn telt in Nederland in 2018 4,4 miljoen gebruikers waarvan 0,5 miljoen het platform dagelijks gebruikt.

Feiten en cijfers LinkedIn

Waar het aantal Facebook gebruikers al enige tijd afneemt, is het aantal LinkedIn gebruikers al jaren stabiel. Van de 4,4, miljoen gebruikers is 45% tussen de 20 en 39 jaar en 36% is tussen 40 en 64 jaar oud. (bron: Newcom Research). Een Nederlandse gebruiker van LinkedIn heeft gemiddeld 188 connecties, maar er zijn flinke verschillen per regio. In Amsterdam ligt het gemiddelde aantal bijvoorbeeld op 288 connecties (bron: LinkedIn ). Daarmee behoren Nederlanders tot de actiefste gebruikers van LinkedIn (na de Verenigde Arabische Emiraten).  Geen wonder dus dat marketing op LinkedIn veel zoden aan de dijk zet!

Dit kun je bereiken met LinkedIn marketing

Juist omdat LinkedIn zich richt op zakelijke doeleinden, is het een ideaal platform om de zichtbaarheid van jezelf en/of van een bedrijf te vergroten en om er actief op zoek te gaan naar nieuwe relaties of klanten. Daarvoor heb je verschillende middelen tot je beschikking:

  • Je persoonlijk profiel en dat van medewerkers
  • Diverse publicatiemogelijkheden
  • Groepen
  • Bedrijfspagina’s
  • Advertentiemogelijkheden
  • Extra tools zoals Sales Navigator en Dux-Soup

Het zijn allemaal elementen waarmee je het effect van je marketing op LinkedIn kunt vergroten.

Je persoonlijk profiel

Ben je ondernemer, het gezicht van de organisatie of actief met sales, dan is je persoonlijk profiel belangrijk als marketinginstrument. Dat kan met een gratis account maar de premium accounts bieden extra mogelijkheden. Voor het gemak belichten we hier de mogelijkheden van een gratis profiel. Als je al enige tijd op LinkedIn zit, heb je de basics van je profiel wel op orde. Daarom hier aandacht voor functies die vaak vergeten of maar half benut worden.

  1. Je achtergrond afbeelding
    Een ideale plek om een persoonlijk tintje aan je profiel te geven en om 1 of 2 elementen in de schijnwerpers te zetten. Dat kan een usp zijn, visie of een toepasselijke quote. Probeer bij de keus van je afbeelding relevant en professioneel te blijven en ga daarnaast voor mooi, zakelijk of creatief (of alle drie). De afmeting is 1584 x 396px. Op desktop en mobiel staat je profielfoto in het midden, maar zeker op mobiel kan die foto in de weg zitten van tekst of een belangrijk element in je achtergrondafbeelding. Check daarom na het uploaden zowel mobiel als op desktop of de achtergrondafbeelding is zoals je hem bedacht had.
  2. Zet de tekst in je samenvatting in de ik-vorm.
    Over jezelf praten in de derde persoon werkt vervreemdend en creëert afstand. Maar schrijf je in de ik-vorm dan adresseer je de lezer en maak je het contact persoonlijk.
  3. Zet de meest relevante opleiding bovenaan
    Je kunt schuiven met opleidingen dus zet de opleiding die zakelijk gezien het meest voor je doet bovenaan.
  4. Check je vaardigheden
    Verwijder vaardigheden die niet meer relevant zijn of waarmee je je niet wilt profileren. Je kunt ze ook naar beneden schuiven.
  5. Vraag en geef aanbevelingen
    Wees niet bescheiden en vraag iemand om een LinkedIn aanbeveling als je merkt dat iemand je kennis of kunde waardeert. Doe het omgekeerd zelf ook. Ga alleen geen aanbevelingen ruilen, dat kan reuze knullig overkomen als iemand het ziet.

Meer tips voor het LinkedIn profiel voor een ondernemer vind je hier en profieltips voor communicatieadviseurs lees je hier.

Publiceren op LinkedIn

De publicatiemogelijkheden op LinkedIn worden steeds beter. Je merkt dat LinkedIn goed naar Facebook kijkt en eerlijk gezegd zouden ze nog wel wat meer dingen over mogen nemen… Je kunt op LinkedIn in ieder geval het volgende doen:

  • Deel een kort bericht of een link naar een interessant artikel
  • Deel een lang bericht
  • Publiceer een volledig artikel
  • Plaats een afbeelding plaatsen
  • Upload een video

Een kort bericht of een link delen is niet heel spannend en voor de meesten gesneden koek. Hetzelfde geldt eigenlijk ook voor het plaatsen van een afbeelding. Weet wel dat berichten met een link die naar een website buiten LinkedIn verwijst, minder zichtbaar zijn voor je relaties dan vroeger. Je kunt ze zeker nog wel inzetten, maar wissel ze liefst af met de andere opties voor optimaal bereik.

Een lang bericht op LinkedIn

Veel berichten zijn enkele zinnen lang, maar je kunt de ruimte ook heel goed gebruiken voor een langer bericht. Je hebt maximaal 1300 tekens tot je beschikking om bijvoorbeeld kennis of een persoonlijke ervaring of zakelijke anekdote te delen. Vraag hierin ook naar de mening van de lezer, doe een oproep of vertel iets onverwachts of controversieels. Je zult dan zeker reacties krijgen, waardoor dit bericht nog zichtbaarder wordt. En 1300 tekens geeft je de ruimte. De tekst over het plaatsen van een volledig artikel dat hieronder staat zou daar bijvoorbeeld met gemak inpassen.

Een volledig artikel plaatsen

Op LinkedIn kun je uitgebreide artikelen schrijven en delen die vergelijkbaar zijn met een (blog)artikel op je website. Een deel van je connecties ziet het artikel en als het interessant is zullen ze er op reageren of het zelfs delen. Zeker als je artikel HoeDoe-informatie bevat, het woord ‘Tips’ of ‘Handleiding’ in de titel heeft staan, informatie geeft in de vorm van een lijstje, research en data ontsluit of een grote infographic laat zien. Dat zijn typen artikelen waar mensen vaker op reageren en het delen, waardoor ook hun connecties het zien en het bereik van je artikel exponentieel toeneemt.

Het effect van een LinkedIn artikel wordt groter als je een aantrekkelijke afbeelding gebruikt en als je afsluit met een aanzet-tot-actie. Bijvoorbeeld een link naar je website met meer informatie, een oproep om je bedrijfspagina te volgen of de suggestie om zich te abonneren op je nieuwsbrief. Ook kan het uitmaken op welke dag en tijd je een artikel publiceert. Onderzoek laat zien dat de donderdag, maandag en het weekend dagen zijn waarop artikelen meer mensen bereiken.

Veel meer do’s en zeker ook dont’s voor het publiceren op LinkedIn lees je hier.

Video’s publiceren op LinkedIn

Als 55% van de mensen elke dag wel een of meer video’s online bekijkt, dan ligt het plaatsen van video’s op je site en social media natuurlijk voor de hand. Gelukkig kan dat ook op LinkedIn. Want ook zakelijk worden video’s bekeken en gedeeld. LinkedIn maakt video’s bovendien goed zichtbaar, beter dan veel andere typen berichten. De zichtbaarheid van je video neemt zelfs aanzienlijk toe als je kiest voor een vierkant formaat van je video, omdat deze meer ruimte (in de zin van vierkante centimeters) krijgt in de tijdlijn.

Als je een video opneemt met de LinkedIn app op je telefoon, kun je de video bovendien voorzien van extra tekst en van verschillende filters. Maar je kunt een video natuurlijk ook eerst ‘gewoon’ opnemen, aanpassen en voorzien van een logo, ondertiteling of eindshot en dan uploaden.

LinkedIn geeft actief suggesties voor hashtags als je een video uploadt. Maak daar gebruik van, maar gebruik niet alle hashtags die LinkedIn suggereert. Kies er 1 of 2 die echt goed passen en waarop je gevonden wilt worden.

LinkedIn geeft je waardevolle statistieken van je video. Niet alleen hoe vaak deze bekeken is, maar je kunt er ook redelijk uit afleiden wie er gekeken hebben en voor wie je video interessant is. Hieronder zie je een voorbeeld van de statistieken van een video, zo’n 8 uur na plaatsing. Het bedrijf waar je video het meest bekeken is staat bovenaan en is blijkbaar geïnteresseerd in wat je te melden hebt!

Videostatistieken LinkedIn De videostatistieken op LinkedIn tonen welke bedrijven je video hebben gezien,in welke functie de kijker werkt en in welke regio.

Deelnemen aan LinkedIn groepen

Voor een deel van de LinkedIn gebruikers hebben de groepen een beetje afgedaan. Niet gek, want veel groepen zijn plekken geworden waar mensen vooral hun eigen artikelen pluggen. Toch zijn er wel groepen waar inhoudelijk kennis wordt uitgewisseld, maar ze zijn soms lastig te vinden. Pas als je lid bent geworden zie je wat daadwerkelijk binnen een groep gebeurt en besproken wordt. Daar staat tegenover dat je van 50 groepen lid kunt worden en je ook weer heel gemakkelijk uit een groep kunt stappen.

Past een groep en de leden goed bij jouw persoonlijke of bedrijfsprofiel, dan kun je je actief in discussies mengen of er zelf een starten. Probeer wel echte gesprekken op gang te brengen. Een link naar een artikel van eigen hand zorgt wel voor wat verkeer naar je site, maar brengt ook risico’s met zich mee. Zo kunnen mensen je gaan zien als een zelfpromotor, maar wat erger is, ook LinkedIn kan je als spammer gaan zien. In dat geval worden je links in een groep niet eens meer getoond, maar in een moderatorrij geplaatst. De beheerder van de groep moet je bijdrage dan actief goedkeuren voor deze zichtbaar is. En niet elke beheerder is even actief of coulant.

Een veiliger weg is dan om in LinkedIn groepen mee te lezen met de vragen en discussies die leveren en zelf inhoudelijk bij te dragen. Op die manier vergroot je je zichtbaarheid ook en op een positieve manier.

Voor- en nadelen van een eigen LinkedIn groep

Vanuit je bedrijf een groep starten heeft een aantal voordelen, maar het vraagt veel tijd en aandacht om een goed lopende groep te creëren. Zo moet je allereerst voldoende mensen zo ver krijgen dat ze lid worden én een inhoudelijke bijdrage leveren. Vervolgens moet je alle bijdragen in de gaten houden en van spammers ontdoen om een groep te krijgen die inhoudelijk de moeite waard is.

Toch kan het de moeite waard zijn vanwege de volgende voordelen:

  • Jij hebt de regie en kan de groep naar eigen inzicht inrichten en aansturen
  • Jouw bedrijf en expertise zijn extra zichtbaar
  • Een interessant/relevant onderwerp trekt interessante/relevante leden: je netwerk en eigen zichtbaarheid groeit daarmee
  • Je kunt je leden af en toe een bericht sturen. Dat gaat naar het e-mailadres dat aan hun LinkedIn account verbonden is

Bij het starten van een eigen groep geldt dat je gedegen afwegingen moet maken wil je groep het succes gaan brengen dat je nastreeft. Dat betekent dat je er goed aan doet om te inventariseren welke groepen er al zijn die een vergelijkbaar of verwant onderwerp aansnijden, wie er lid van die groep zijn en of er in jouw ogen voldoende activiteit in die groepen plaatsvindt.

In vergelijking met een bedrijfspagina heeft een LinkedIn groep voor jou als beheerder het voordeel dat je kunt zien wie er lid zijn. Maar helaas mis je in een groep de statistieken die een bedrijfspagina wel heeft.

Een bedrijfspagina op LinkedIn

Ruim 33% van alle LinkedIn gebruikers volgt 1 tot 9 bedrijven, ruim 16% volgt 50 of meer bedrijven. Het aanmaken en actief inzetten van een bedrijfspagina is daarmee een goede manier om meer uit LinkedIn te halen. Zo zorgt een bedrijfspagina ervoor dat het bedrijfslogo verschijnt bij de LinkedIn profielen van je medewerkers. Maar door een LinkedIn bedrijfspagina actief in te zetten, vergroot je de zichtbaarheid van je bedrijf enorm.

Voordelen van een LinkedIn bedrijfspagina

  • Je hebt veel ruimte om goed te laten zien waar je bedrijf voor staat. In woord èn beeld.
  • Je kunt berichten delen die voor klanten en andere stakeholders interessant zijn.
    Dat kan vakkennis zijn, nieuws uit je branche, eigen artikelen en (met mate) informatie over je bedrijf.
  • Het tempo in de tijdlijn van LinkedIn is relatief laag.
    In tegenstelling tot Facebook en Twitter, heeft LinkedIn minder berichten op een dag en is de kans veel groter dat je volgers je berichten zien.
  • Je kunt selecteren wie wat te zien krijgt.
    Niet elk bericht is voor al je volgers interessant en daar kun je rekening mee houden. Zo krijgt niemand het gevoel nutteloze informatie te lezen.
  • Je kunt de resultaten van je bedrijfspagina analyseren
    LinkedIn laat zien hoe vaak een bericht zichtbaar is geweest en hoe vaak er op een bericht geklikt is.
  • Je kunt showcasepagina’s aan je bedrijfspagina koppelen.
    In een showcasepagina kun je één onderdeel van je bedrijf tonen. Bijvoorbeeld een specifieke groep producten of diensten. Of specifieke kennis en informatie. Mensen kunnen dan ook alleen die berichten van de showcasepagina volgen en zien de andere informatie van je pagina die mogelijk minder relevant voor hen is, niet.
  • Je kunt vacatures plaatsen (tegen betaling).
  • Een bedrijfspagina stelt je in staat om met een business account gericht te adverteren op LinkedIn.
  • Ben je een onderwijsinstelling, geef dat dan aan op je pagina.
    Daarmee wordt het logo van je instituut zichtbaar bij mensen die je opleiding op hun profiel vermelden.

Wat veel beheerders van een bedrijfspagina zich niet realiseren is dat je een bericht niet aan alle volgers van je pagina hoeft te laten zien. Zodra je een bericht plaatst, verschijnt de knop ‘plaatsingsinstellingen’ onder je bericht. Daarmee kun je aangeven aan wie je dit bericht wilt tonen. Ideaal, want sommige berichten zijn nu eenmaal slechts voor een deel van je volgers interessant. En zo hoef je anderen voor wie iets niet relevant is er niet mee te vermoeien. Bij het selecteren van de plaatsingsinstellingen heb je een ruime keus uit targetingcriteria:

Zo laat je een bericht op je LinkedIn bedrijfspagina aan een deel van je volgers zien
Kies bij de plaatsingsinstellingen onder je bericht aan wie je het bericht wilt laten zien (en aan wie niet)

LinkedIn bedrijfspagina inJe bedrijfspagina inrichten

Allereerst moet je de pagina goed inrichten en het is gemakkelijk om daarbij zaken over het hoofd te zien:

  • Gebruik de achtergrondafbeelding.
    Zet bijvoorbeeld een usp, evenement of ander bijzonder kenmerk in de schijnwerper.
  • Kom in een alinea tot de kern van je dienstverlening en prikkel de lezer zodat deze de ‘meer weergeven’ link aanklikt en vervolgens de rest leest.
  • Vermeld in dat overzicht je contactgegevens. Je bedrijfspagina toont namelijk wel je website maar gek genoeg niet een mailadres of telefoonnummer.
  • Voeg specialismen toe. Je mag er maximaal 20 noemen, dus gebruik ze.

Bij het beschrijven van je bedrijf heb je 2000 karakters tot je beschikking. Genoeg om tot een aantrekkelijk leesbare en creatieve tekst te komen!

Goed inrichten van een LinkedIn bedrijfspagina is een belangrijke stap in LinkedIn marketing Maak het mensen gemakkelijk om je te bellen of te mailen.

Berichten plaatsen op je bedrijfspagina

Door berichten te delen verschijn je in de tijdlijn van de mensen die je pagina volgen. Daarbij is het goed om te weten dat berichten met links naar externe berichten minder zichtbaar zijn. Net als Facebook is LinkedIn niet dol op berichten die mensen van hun platform wegsturen. Wil je het bereik van je pagina zo groot mogelijk houden dan doe je er goed aan om te kiezen voor interessante content die mensen direct kunnen lezen zonder weg te klikken. Denk aan een visual waarin je beeld combineert met kennis of data, aan een wat langer, informatief bericht of aan een video. De frequentie hangt af van de wensen van je doelgroep en van wat je zelf aankunt. Bij de ene organisatie is daar meer capaciteit voor beschikbaar dan bij de ander. Kies dan liever voor meer kwaliteit en een wat lagere frequentie dan voor het omgekeerde.

Sinds kort kun je ook een video rechtstreeks uploaden naar een bedrijfspagina en vervolgens eventueel promoten. De eerste tests laten zien dat video 5 keer vaker interactie of discussie uitlokt dan een tekstbericht. Ook kun je video’s op je bedrijfspagina heel goed inzetten voor employer branding. Zo trek je gericht het talent aan dat je zoekt voor je organisatie.

Volgers verwerven

Een bedrijfspagina op LinkedIn gaat pas iets bijdragen aan je marketing als deze volgers heeft. Staar je echter niet blind op aantallen volgers. Het draait vooral om volgers die ook echt een bepaalde affiniteit hebben met je dienstverlening of onderwerp. Wel is het goed om actief en gericht volgers aan te moedigen om je bedrijfspagina te volgen, bijvoorbeeld met de volgende acties:

  • Nodig op je website uit tot volgen
  • Vermeld de pagina in de handtekening van uitgaande e-mails
  • Zet de pagina in je nieuwsbrief
  • Vestig af en toe de aandacht op je pagina via je profiel of via medewerkers

Verder zal het aantal volgers ook organisch groeien als je berichten je bestaande volgers aanspreken. Zodra zij een bericht interessant vinden, erop reageren of het delen, zien hun relaties je bericht ook.

Statistieken van je bedrijfspagina

Helaas kun je niet zien wie precies de volgers van je pagina zijn. Wel zie je wat hun functie en senioriteit is, in welke branche ze werken en in welke regio ze opereren. Daarnaast kun je van ieder bericht zien hoeveel mensen het hebben gezien en er op gereageerd hebben.

Adverteren op LinkedIn

De advertentiemogelijkheden op LinkedIn geven je de mogelijkheid om content, een dienst, product of je bedrijf onder de aandacht te brengen van een precies omschreven doelgroep. Zo kun je targeten op functie, bedrijfsgrootte, regio en branche. Maar ook kun je een advertentie laten vertonen aan leden van een bepaalde LinkedIn groep of mensen die een bepaalde opleiding hebben gevolgd. Er zijn zoveel mogelijkheden om de doelgroep van je advertentie te bepalen dat het zelfs lastig kiezen is.

Daar hangt ook een prijskaartje aan. De prijs voor een klik op je advertentie of 1000 views start bij €2,00, maar de klikprijs ligt vaak rond of boven de € 3. Dat betekent dat adverteren op LinkedIn duurder is dan op Facebook, maar het is goed mogelijk dat de uiteindelijke kosten van een conversie lager liggen. Een advertentiecampagne op LinkedIn kan erg de moeite waard zijn als dit het platform is waar je doelgroep zich vaak bevindt en waar ze ook openstaan voor een gerichte boodschap van jouw kant. Zorg wel voor een goede salestrechter waarbij je een duidelijke landingspagina maakt voor de mensen die op je advertentie klikken en probeer hier zoveel mogelijk contactgegevens te verzamelen of mensen te verleiden om zich te abonneren op meer interessante informatie.

Remarketing mogelijkheden met LinkedIn

Remarketing is een ideale manier om iets langer bij websitebezoekers onder de aandacht te blijven. Mits je het goed doet. Bij remarketing richt je een advertentie op iemand die je website heeft bezocht. Daarbij liggen twee gevaren op de loer. Het eerste gevaar is dat iemand op basis van je site besloten heeft dat jouw organisatie niet past bij zijn vraag. In dat geval irriteer je iemand al snel, zeker als je direct met een commercieel aanbod komt. Het tweede gevaar is dat het Orwelliaans overkomt: Big Brother is watching en stuurt deze advertentie op je af.

Maar als je het niet opdringerig aanpakt kun je goed resultaat boeken met remarketing, zeker op LinkedIn. Indien je een LinkedIn advertentiecampagne start, heb je de mogelijkheid om enkele regels code op je website te plaatsen. Daarmee kun je bezoekers die je site bezochten opnieuw benaderen. Doe je dat met aanvullende informatie, zoals een whitepaper, checklist of andere handige documentatie dan zal je niet snel opdringerig overkomen. Je bent eerder behulpzaam door iets extra’s te tonen wat iemand waarschijnlijk nog niet gezien heeft. Daarmee creëer je een tweede moment waarop je een positieve indruk kunt maken.

Video advertenties op LinkedIn

Begin 2018 maakte LinkedIn het ook mogelijk om videoadvertenties in te zetten. Zo kun je video’s als gesponsorde content extra bereik geven. Op die manier kun je de bekendheid van je merk vergroten en/of leads verzamelen en tegelijkertijd krijg je ook de benodigde data waarmee je het effect van je video advertenties op LinkedIn kunt meten. Het verzamelen van leads wordt gefaciliteerd met gerichte leadgeneratieformulieren waar de gegevens van je respondent al zijn ingevuld. LinkedIn kijkt wat dat betreft goed naar Facebook…

 

LinkedIn marketing tools als Sales Navigator, Dux-Soup en website demographics helpen enorm LinkedIn marketing tools maken het nog gemakkelijker om meer rendement uit LinkedIn te halen

Sales navigator, Dux-Soup en meer

LinkedIn biedt een aantal aanvullingen op de standaard functies en er zijn ook enkele externe partijen die extra opties bieden. Soms is het wel opletten geblazen: er zijn tools die niet helemaal (of helemaal niet) in overeenstemming zijn met de voorwaarden die LinkedIn stelt. Gelukkig biedt LinkedIn zelf ook enkele tools of uitbreidingen aan die van pas kunnen komen en dan zit je altijd veilig. Een daarvan is Sales Navigator dat helpt om meer sales te realiseren. Het biedt meer contact- en salesfunctionaliteiten dan een basis LinkedIn account. Daarmee breng je potentiële klanten in kaart, kun je hen volgen, contact leggen en een connectie maken. Sales Navigator laat je ook connecties taggen, zodat je altijd kunt nagaan waar je iemand van kent en wat je gemeen hebt.

Dux-Soup

Dux-Soup werkt via een Chrome extensie en hanteert het principe dat wanneer je op iemands profiel kijkt, deze vaak terugkijkt op jouw profiel waardoor je elkaar leert kennen. De tool automatiseert het ‘kijken’ voor je, haalt e-mailadressen op van degenen die je interesse wekken en heeft een tagmogelijkheid. Alle gegevens kun je vervolgens exporteren naar je eigen CRM.

Demografische gegevens

Terug naar LinkedIn: de uitbreiding Website Demographics. Door een klein beetje LinkedIn code op je website te plaatsen kun je extra informatie achterhalen over de mensen die je website bezoeken. Zo krijg je meer inzicht in de demografische gegevens van de mensen die je site bezoeken, wat een aanvulling is op de data die je via Google Analytics krijgt.

Nog een laatste tip

Nog een laatste LinkedIn marketing tip is deze: zorg zelf voor interactie!
Hoe meer interactie, hoe meer je berichten en je (bedrijfs)profiel zichtbaar zullen worden. Dus als je zelf actief reageert op berichten van anderen, zullen je eigen berichten, artikelen en video’s ook meer zichtbaarheid krijgen.

Een andere manier is om een groep(je) mensen te organiseren die reageren als je een bericht hebt gepubliceerd. Dat kan een bericht op een profiel, een pagina of in een groep zijn. Als een bericht eenmaal interacties heeft gekregen, zal LinkedIn dit bericht aan meer volgers en connecties laten zien. Mobiliseer daarom medewerkers of goede relaties die je een bericht stuurt als je iets nieuws geplaatst hebt. Vraag hen om op ‘interessant’ te klikken, op het bericht te reageren of het te delen. Zo zet je zelf het LinkedIn vliegwiel in werking!

Incompany LinkedIn trainingMet een incompany LinkedIn training haal je meer uit LinkedIn

 

Over Linda Krijns

Linda Krijns is oprichter en drijvende kracht achter contentmarketingbureau Sstroop. Ze helpt bedrijven bij het vergroten van hun zichtbaarheid en het trekken van klanten. Niet door te schreeuwen dat je er bent, maar door geruisloos (sst) te laten zien hoe goed je bent aan nieuwe en bestaande klanten. Met de online technieken van nu.

© Sstroop 2012-2018