Expertstatus vergroten
Bekendstaan als dé expert in je vakgebied of branche. Zodat mensen automatisch aan jou of je organisatie denken als een bepaald onderwerp of vraagstuk aan de orde is.
Dat vraagt om meer dan ‘alleen’ de beste in je vak zijn. Maar hoe pak je dat aan en vooral: hoe combineer je dat met alle overige werkzaamheden?
Doelgericht programma & maatwerk
Resultaten Expert Track
Met een Expert Track werk je gericht aan de groei van je expertmerk zodat jij of je organisatie:
- Zichtbaarder wordt en klanten trekt die snappen wat je te bieden hebt
- Meer en meer gezien wordt als de kennisleider die je bent
- 'Ineens' spontaan benaderd en gevraagd wordt, als consultant, trainer of spreker
Maar dat doe je wel op een manier die bij jou past, omdat dat de meeste impact heeft.
Dat betekent dat ieder Expert Track altijd maatwerk vraagt en krijgt.
Het betekent ook dat een kennisprofessional een iets ander Expert Track heeft dan een kennisorganisatie.
Maar op hoofdlijnen doorloop je de volgende stappen:
Inhoud Expert Track
Intake & bepalen doelen
2. Positionering & routekaart
Welke kloof zit er nog tussen waar je nu staat en waar je wil staan?
Welke stappen moet je zetten om de expertpositie te krijgen die je nastreeft?
Contentstrategie expertmerk
Online masterclasses
1-op-1 advies en begeleiding
Over mij: visie & ervaring
Sinds 2008 heb ik me gespecialiseerd in online marketing en content: van blogs tot whitepapers, van seo tot social media en van podcasts en video tot PR. Inmiddels zit ik ruim 30 jaar in het marketingvak en heb ik voor heel uiteenlopende organisaties gewerkt.
Daarnaast verzorg ik de Training Contentstrategie voor Frankwatching en help ik samen met uitgeefadviseur Marja Duin ondernemers bij het uitbrengen van hun businessboek.
Visie op coaching & begeleiding
Als ondernemer heb ik de afgelopen jaren zelf een aantal coachingtrajecten gevolgd. Dat was vaak heel nuttig en toch vond ik er wat van…
Want bij veel trajecten ontbrak persoonlijke begeleiding en maatwerk. Maar geen twee experts of organisaties zijn hetzelfde. Daarom maakt dat deel uit van de Expert Track.
Expert Track praktisch
Kosten voor organisaties
De aard en omvang van de organisatie heeft veel invloed op de tijd die nodig is om een echt goede contentstrategie te maken. Ook de maatwerkbegeleiding kan sterk per organisatie verschillen.
Spreekt bovenstaande outline van het programma je aan, neem dan contact op via onderstaand formulier. Dan kunnen we een afspraak om kennis te maken en samen te bekijken hoe dit programma aansluit bij je wensen en doelen. Uiteraard krijg je dan een offerte op maat.
Kosten voor ZZP'ers
Deelnamekosten voor deze intensieve begeleiding voor jou als kennisprofessional €2950, exclusief 21% btw. Dat is inclusief:
- Contentstrategie ter waarde van €1450
- Toegang tot de Expertmerk Academie, ter waarde van €197
- Maandelijkse begeleiding gedurende zes maanden, ter waarde van €1770
De factuur ontvang je bij de start van het programma. Desgewenst kun je die in twee termijnen voldoen.