Social media veranderen voortdurend en dat geldt zeker ook voor LinkedIn. Dat maakt het extra lastig om effectieve content te bedenken voor je LinkedIn profiel en, bedrijfspagina.
Want wat werkt nog? Welke content heb je nodig om je doelen te realiseren? Hoe maak én deel je die content op LinkedIn? Dat ontdek je in deze online masterclass LinkedIn Content.
Tijdens deze online masterclass leer je in 1,5 uur:
Zo stippel je niet alleen je eigen LinkedIn contentstrategie uit, je krijgt ook praktische tips om de resultaten te monitoren en te meten.
Wat werkt op LinkedIn
Allereerst: LinkedIn werkt zeker nog heel goed als je:
- Zichtbaar wilt zijn voor bestaande én nieuwe relaties
- Contact wilt leggen en onderhouden met mogelijke nieuwe klanten
- Interesse wilt kweken voor je aanbod en daarover in gesprek wilt gaan
Dat lukt het best met content die zich richt op interactie en waarmee je langzaamaan belangstelling kweekt voor je dienstverlening. Dat leidt tot gesprekken met nieuwe maar zeker ook met bestaande relaties.
Dat is precies het type content waar deze masterclass om draait. Tijdens deze online masterclass leer je welke mogelijkheden er zijn, hoe je ze inzet en kun je een keuze maken uit de contentvormen en tactieken die voor jou gaan werken.
Inhoud LinkedIn masterclass
Deze LinkedIn masterclass draait om content waarmee je jezelf, collega’s en je bedrijf zichtbaar maakt, contact legt, betrokkenheid kweekt en uiteindelijk interesse realiseert voor je kwaliteiten en aanbod. Met veel praktische tips en voorbeelden in een:
De videotraining bestaat uit 4 delen, waardoor je deze niet per se achterelkaar hoeft te bekijken. Je kunt tussendoor goed stoppen en het in delen consumeren.
Resultaten LinkedIn masterclass
Na het volgen van de masterclass heb je tal van nieuwe ideeën waarmee je je profiel en bedrijfspagina aantrekkelijker en effectiever kunt maken. Je weet welke resultaten je wilt behalen en welke acties én content daar bij horen. Per type LinkedIn content weet je bovendien hoe je ze zo maakt dat ze het meeste effect opleveren. Dat geldt voor:
- Onderwerpen die werken
- Aansprekende tekstberichten en artikelen
- Afbeeldingen en beeldcarrousels
- Video
- Documenten (die bieden kansen die vaak gemist worden)
De training biedt daarmee je een handig overzicht van de mogelijkheden die er zijn, helpt je om daar een keuze in te maken en die te vertalen naar een LinkedIn contentplanning.
Over jou

Je zet LinkedIn actief in
als ondernemer, VA, marketeer of communicatieadviseur. Je wilt hier resultaat uit halen én een representatief beeld schetsen van waar jij of je bedrijf voor staat. Wat je deelt moet betekenisvol zijn en er goed uit zien. Daarom zoek je altijd naar nieuwe kansen om dat zo goed mogelijk te doen zodat je je op LinkedIn kunt onderscheiden en het gewenste resultaat kunt boeken.
Over mij

Ik ben fan van LinkedIn
en een content nerd: altijd op zoek naar de nieuwste inzichten, technieken en tools om het maximale uit content te halen én mooie, inspirerende dingen te (laten) maken.
LinkedIn is al jaren een van mijn favoriete platforms. Daarom vind ik het jammer dat ze soms laat zijn met nieuwe functies en dat deze soms zo verstopt zitten. Maar dat maakt het voor mij een sport om ze toch te ontdekken.
LinkedIn masterclass praktisch
De LinkedIn masterclass kost € 47 (exclusief btw).
Na je bestelling en betaling krijg je toegang tot de masterclass met een persoonlijke inlogcode. Daarmee kun je de videotraining op elk gewenst moment bekijken en alle bijbehorende bijlagen gemakkelijk downloaden.
Daarna behoud je die toegang zodat je hem desgewenst nog eens kunt bekijken. Als er een update of een toevoeging komt krijg je daarvan een bericht, zodat je ook van de updates profiteert.
Bestellen kan via onderstaande knop. Daarmee kom je in een beveiligde omgeving waar je op meerdere manieren kunt betalen (o.a. iDeal, creditcard).