Trainingen, masterclasses en 1-op-1 powersessies

Training contentstrategie en -planning
De training bevat een praktisch framework dat je helpt om content te plannen die je marketingdoelen helpt realiseren en die je boodschap goed overbrengt bij de doelgroep.
Online training met video’s, een werkboek en een Excel-planning.

Masterclass LinkedIn content
Ontdek welke content werkt op LinkedIn, hoe je die maakt en welke content bij jouw marketingdoelen past. Zo plaats je straks echt effectieve berichten!
Online masterclass met strategisch advies, best-practices, demonstraties en heel veel tips.

Masterclass Vindbare content
Goede, passende content is de sleutel tot verbeterde vindbaarheid. Leer hoe je werkt aan structurele vindbaarheid voor zoekopdrachten die jouw doelgroep gebruikt, die binnen je bereik liggen en aansluiten op je aanbod.
Handleiding social media uitbesteden

Voorkom dat je met de verkeerde partij in zee gaat
of verkeerde verwachtingen hebt die niet waargemaakt worden. De handleiding laat je zien dat er drie soorten aanbieders zijn die ieder hun eigen voor- en nadelen hebben. Door dat naast je eigen wensen en eisen te leggen, maak je sneller de juiste keus. Zeker omdat de handleiding verder ook selectiecriteria en vragenlijsten voor aanbieders bevat plus een template voor een goede briefing.
De handleiding telt 22 pagina’s en is te koop voor € 17,50 inclusief btw.
Over de Sstroop Content Academie

en een content nerd
Mensen noemen me een content nerd en dat komt me eigenlijk wel goed uit. Contentmarketing draait wat mij betreft namelijk maar voor de helft op inspiratie en creativiteit. Voor de andere helft heb je harde data nodig, een duidelijk proces en goede tools.
Vergeet je die tweede helft dan ontstaat ‘leuke’ of ‘mooie’ content. Waar je wel complimenten voor krijgt maar die je niet helpt om harde marketingdoelen en kpi’s te realiseren. Daar heb je wat mij betreft dus echt geen m**r aan.
Ik ben een echte kennisvreter en geabonneerd op diverse marketingbibliotheken en opleidingen. Zo weet ik zeker dat ik altijd bij de laatste kennis en nieuwste inzichten kan. Ik geniet van het leren van nieuwe dingen. Maar ik geniet nog meer als ik kennis kan delen en mensen de middelen kan bieden om zelf resultaat te boeken met content. Zodat ze gezien en gevonden worden. Dat doe ik met deze Content Academie.
Linda Krijns
eigenaar Sstroop
Veelgestelde vragen
Hoe lang houd ik toegang tot online masterclasses en trainingen?
Je houdt toegang zo lang als Sstroop bestaat. Voorlopig zit je dus goed, maar niemand kan in de toekomst kijken. Dus ooit, in de verre toekomst, zal de einddatum van Sstroop ook de einddatum van het lesmateriaal in de Academie betekenen.
Zijn er kortingsacties ?
Die zijn er regelmatig. Zo worden nieuwe trainingen en masterclasses bijna altijd geïntroduceerd met een korting. Als je lid bent van de gratis Content Kennisbank en/of geabonneerd bent op de nieuwsbrief ontvang je de aanbiedingen automatisch in de mail.
Kan ik deelnemen met een team?
Toegang tot een online masterclass of cursus is persoonsgebonden en kun je niet met een team gebruiken.
In overleg kunnen we een (online) masterclasses incompany aanbieden. Dan wordt het meteen maatwerk toe te voegen en daarmee vergroot je het rendement. Neem contact op en leg je vraag voor. Dan vinden we een ongetwijfeld een passende oplossing.