Over Sstroop
'Zeg niet dat je goed bent, laat het zien!'
Wil je gezien worden als toonaangevend expert in jouw vakgebied of branche? Als ondernemer, kennisprofessional of als bedrijf? Dat kan heel goed met contentmarketing.
Daarmee laat je structureel zien waar je goed in bent en waarom mensen bij jouw bedrijf moeten zijn.
Zonder roeptoeteren.
Met de juiste content op het juiste moment op de juiste plek zorg je voor aantrekkingskracht zonder te schreeuwen (sst) en mét kleefkracht.
Toon expertise & kwaliteiten zonder borstklopperij
Sstroop helpt klanten om met behulp van contentmarketing:
Zichtbaar & vindbaar te worden
Voor potentiële klanten, maar ook voor kopers van je boek, organisatoren van evenementen die sprekers zoeken en voor media die een expert aan het woord willen laten.
Expertise te tonen
Waarom ben jij dé expert en waarom moeten mensen bij jou zijn en niet bij een ander?
Wat als je ervoor kunt zorgen dat mensen bij jou aankloppen?
Sstroop biedt
Op basis van jouw wensen maar vooral op basis van je doelen ondersteunen we je met:
Over Linda Krijns
In 2012 richtte ik Sstroop Contentmarketing op nadat ik al 20 jaar in uiteenlopende marketing- & communicatiefuncties had gewerkt. Bij grote en kleine bedrijven, zowel profit als non-profit.
Voor ik in dat vak verzeild raakte, studeerde ik af als psycholoog. Die studie zorgde naast een levenslange fascinatie voor mensen ook voor een voorliefde voor analyse, methoden van onderzoek en de inzet van data.
En ik ben altijd blijven leren, want online marketing verandert om de paar maanden. Maar dat maakt het voor mij juist interessant!