Een effectieve contentstrategie

Zodat je content publiceert die je doelen dient.

Kies zelf een van de drie opties die het beste bij je past.

doelen contentstrategie

Doelen contentstrategie

Bij het zichtbaard en vindbaar maken van je expertise, kwaliteiten én je aanbod horen vaak specifieke doelen. Je wilt bijvoorbeeld:

Een goede contentstrategie voorziet daarin en biedt je een duidelijk stappenplan om deze doelen te bereiken. Dat is je contentplan, die omvat de strategie en alle daaruit voortvloeiende stappen.

Contentstrategie

Op maat voor jou gemaakt
1975
  • Hoger in Google
  • Beter zichtbaar
  • Duidelijke positionering
  • Praktisch stappenplan

Contentstrategie

Training via Frankwatching
1375
  • Twee dagen op locatie
  • Max. 12 deelnemers
  • Strategie én handvatten
  • Met begeleiding & feedback

Contentstrategie

Doe Het Zelf met begeleiding
975
  • Enkele opdrachten voor jou
  • Een gezamenlijke sessie
  • Tweede serie opdrachten
  • Gezamenlijke slotsessie

Gebruik het formulier onderaan deze pagina voor meer informatie en een eerste kennismaking.

Een contentstrategie op maat

Heb je geen tijd of mis je de expertise, maar weet je wel dat een goede strategie onmisbaar is? Besteed je contentstrategie dan uit. Op basis van 30 jaar ervaring met heel uiteenlopende bedrijven zorg ik dat je straks een contentstrategie hebt:

  • Op basis van duidelijke doelen en KPI’s
  • Met focus op jouw doelgroep en de specifieke pluspunten van jouw aanbod en expertise
  • Die zorgt voor hogere posities in Google voor zoekopdrachten die ertoe doen
  • Bijdraagt een grotere zichtbaarheid en een sterke reputatie
  • Waarbij haalbaarheid centraal staat

Het resultaat is een handzame routekaart die je expertise en aanbod beter vindbaar en zichtbaar maakt. Je weet welke acties je wanneer moet nemen om het beoogde resultaat te realiseren met contentmarketing.

Tweedaagse training bij Frankwatching

Mijn jarenlange ervaring als contentmarketeer zet ik ook in als trainer bij Frankwatching. Hier kun je een tweedaagse training volgen waarin onder andere het volgende aan bod komt:

  • Jouw vertrekpunt: de (marketing)doelstellingen en KPI’s van je organisatie
  • Verkenning: waar sta je nu? Wat werkt al goed, waar liggen kansen, welke interne en externe hindernissen zijn er
  • De klantreis van je doelgroep(en) en de thema’s, onderwerpen en kanalen die daar bij horen
  • Combineren en confronteren van de tot nu toe verzamelde kennis en inzichten
  • Een ideale contentmix: welke soorten content horen in de mix voor jouw organisatie
  • Echte contentkeuzes maken en die onderbouwen
  • Handvatten voor een praktische en haalbare contentkalender
training contentstrategie
XpertKring 1 op 1 advies

Gebruik het formulier onderaan deze pagina voor meer informatie en een eerste kennismaking.

Doe het zelf met begeleiding

Ben je in jouw bedrijf als enige verantwoordelijk voor de contentstrategie? En wil je de strategie zelf maken maar daar wel deskundige input en begeleiding bij? Dan is dit 1-op-1 traject ideaal. Dat bestaat uit 4 stappen:

  1. Een aantal opdrachten die je zelf uitvoert en voorbereidt.
  2. Een gezamenlijke sessie van een dagdeel waarin we die opdrachten bespreken en samen kijken hoe we de eerste aanzet tot een contentstrategie kunnen formuleren.
  3. Aanvullende opdrachten voor jou naar aanleiding van de sessie.
  4. Een afsluitende sessie: je strategie ligt klaar!

Per stap krijg je lesmateriaal in tekst en video waarmee je iedere stap goed zelf kunt zetten. Heb je een vraag dan stel je die simpel via een mail.

Word ook vindbaar & zichtbaar met een slimme contentstrategie

Neem vrijblijvend contact op via onderstaand formulier. Laat weten wat je wilt bereiken of stel je vragen als je die hebt. Meestal krijg je binnen een werkdag antwoord.

Aanvraag contentstrategie

  • Vertel iets meer over je wensen en geef aan of je voorkeur uitgaat naar een maatwerk contentstrategie of naar de Doe Het Zelf optie met begeleiding. Vermeld liefst ook om welke website of welk bedrijf het gaat.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.