E-E-A-T content en SEO

E-E-A-T heette eerst E-A-T en omvat vier criteria waaraan Google de kwaliteit en (expert)status van je site toetst.  Als Google je site als van hoge kwaliteit beschouwt, dan vergoot dit de kans dat je hoog in de zoekresultaten komt. Hoe kun je daar op inspelen en wat betekent E-E-A-T voor je content?

3. Autoriteit op je site en daarbuiten

Autoriteit heeft te maken met de geloofwaardigheid en status van de afzender. Google kijkt daarvoor naar je bedrijf als afzender maar ook naar de auteurs op je site en naar wat er verder elders over deze auteurs bekend is op het web. Je kunt je voorstellen dat auteurs die veel en positief genoemd worden en zichtbare vakmatige erkenning hebben gekregen, een flinke streep voor hebben. Wat kun je dan doen:

  • Nodig gerenommeerde namen uit jouw vakgebied uit om een gastartikel te schrijven op je website.
  • Interview en andere expert en plaats dat op je site én social media kanalen. 
  • Schrijf gastblogs op websites die als autoriteit bekendstaan.
  • Deel interessante onderzoeksdata. Dat trekt vaak inkomende links én social shares aan. Naast autoriteit zorgen ze ook voor naamsbekendheid en verkeer.
  • Wees actief op social media zodat je content daar ook zichtbaarheid realiseert.
  • Zet PR in: als bekende of juist lokale media aandacht aan je bedrijf besteden is dat een positief signaal voor je autoriteit.
  • Deel reviews en testimonials op je site en moedig mensen aan om reviews elders te plaatsen: op Facebook, Google en eventueel reviewwebsites. Die zijn ook goed om je betrouwbaarheid te tonen.

 

Betrouwbare content plus betrouwbare afzender

Betrouwbaarheid heeft te maken met hoe onderwerpen en visies op onderwerpen bekend staan. Worden de inzichten op jouw website elders ondersteund en onderbouw je ze goed, bijvoorbeeld met uitgaande links naar bronnen met een goede reputatie? Is transparant wie er achter de site zit? Ook een technisch veilige site draagt bij aan betrouwbaarheid. Dingen die je dan na kunt lopen:

  • Matchen de titels goed met de inhoud van je content, of zijn ze teveel click-bait?
  • Heb je accreditaties, licenties, erkenningen, prijzen of betrouwbare partners en staan die allemaal duidelijk en correct op je site vermeld? Dit ondersteunt óók je autoriteit natuurlijk.
  • Loop je uitgaande links nog eens na. Verwijs je naar goede, actuele sites en werken alle links nog?
  • Vermeld en link naar social proof op externe websites.
  • Check of je btw- en KvK-nummers goed op je site staan en maak duidelijk wie voor de site verantwoordelijk is.
  • Loop de privacy- en klachtenregeling op de site na en zorg dat die gemakkelijk vindbaar zijn. Dat geldt ook voor leveringsvoorwaarden.
  • Monitor klachten die mensen elders over je bedrijf ventileren en als die er zijn probeer ze dan op te lossen en verder te voorkomen.

 

E-E-A-T content maken & verbeteren

Er zijn twee dingen die je kunt doen om op alle drie de E-E-A-T criteria een beter resultaat te krijgen. De eerste is om je belangrijkste content te controleren op actualiteit en betrouwbaarheid. Dit geldt voor de content die de meeste bezoekers trekt (je top 25, top 50 of top 100), het best vindbaar is of die cornerstone content is. Kun je hier relevante ingrediënten toevoegen die je expertise, autoriteit en betrouwbaarheid nog beter tot hun recht laten komen?

Het tweede dat je kunt doen is goed naar concurrerende websites te kijken die hoge posities in Google hebben op zoekopdrachten die ook op jouw wensenlijst staan. Kun je analyseren hoe hun artikelen in elkaar zitten qua onderwerp, indeling, lengte en bronnen? Welke auteurs staan er op hun site? Hoe staat die website en/of het bedrijf erachter bekend en kun je zien hoe ze die reputatie hebben verdiend? Zo’n analyse kan je de richting tonen waarmee je jouw E-E-A-T kunt verbeteren.

Meer over vindbaarheid verbeteren

E-E-A-T, content en reputatie

Als kennisprofessional of kennisintensieve organisatie heb je er alle belang bij om als betrouwbare en zeer ervaren expert gezien te worden. Daarom is het goed om de vier E-E-A-T criteria te kennen en om erop in te spelen. Zie ze maar als vuistregels die je helpen om content van hoge kwaliteit te maken en je kwaliteiten zo goed mogelijk op je site en daarbuiten weer te geven. Op pagina 26 van deze toelichting van Google zelf vind je alle richtlijnen toegelicht.

Weet dan dat Ervaring, Expertise en Autoriteit de factoren zijn die samen bepalen hoe betrouwbaar je bent als afzender. Ook zit er de nodige overlap tussen die drie factoren.

 

1. Ervaring tonen op je site en daarbuiten

Google wil kunnen zien dat je over kennis of ervaring uit de eerste hand beschikt. Dat betekent dat je op je site moet tonen dat dit het geval is. Geef aan wat de competenties en ervaring zijn van de mensen die als auteur en afzender opereren. Bijvoorbeeld op de Over mij of Over ons pagina. 

 

2. Expertise tonen met content

Expertise binnen E-E-A-T staat voor het deskundigheidsniveau van de content op een website. Wat is het onderwerp, welke thema’s en subthema’s behandelt de site binnen het onderwerp, hoe is de onderlinge structuur van de onderwerpen? Dat bepaalt allemaal wat de reikwijdte van een onderwerp op een website is. Dat betekent dat je het volgende kunt doen:

  • Pak je sitemap erbij en kijk naar de indeling van je site.
    Zijn de onderwerpen en categorieën nog steeds logisch geordend? Bij de start van de site is zo’n indeling gemaakt, maar je bedrijf en de wereld zijn sindsdien veranderd. Klopt het nog steeds?
  • Welke witte vlekken zitten er in je content?
    Mist er misschien een belangrijk onderwerp?
  • Nieuwe content gepland?
    Check of deze bijdraagt aan het tonen van je expertise. Is het echt relevant? Maar vooral: is degene die het schrijft een echte expert of professional? Er zijn signalen dat Google steeds slimmer wordt in het herkennen of een tekst door iemand met veel ervaring of kennis is geschreven of door een relatieve buitenstaander of AI.
  • Loop interne links na.
    Vaak verwijst een nieuw artikel wel naar relevante oude artikelen, maar vergeet je om ook vanuit oude artikelen naar de nieuwe te linken. Door dat wel te doen, maak je de structuur van de site beter en logischer.
  • Zorg voor correcte en actuele informatie.
    Dat lijkt een open deur, maar bijna iedere site heeft wel informatie die verouderd is en daardoor niet meer 100% accuraat.

 

3. Autoriteit op je site en daarbuiten

Autoriteit heeft te maken met de geloofwaardigheid en status van de afzender. Google kijkt daarvoor naar je bedrijf als afzender maar ook naar de auteurs op je site en naar wat er verder elders over deze auteurs bekend is op het web. Je kunt je voorstellen dat auteurs die veel en positief genoemd worden en zichtbare vakmatige erkenning hebben gekregen, een flinke streep voor hebben. Wat kun je dan doen:

  • Nodig gerenommeerde namen uit jouw vakgebied uit om een gastartikel te schrijven op je website.
  • Interview en andere expert en plaats dat op je site én social media kanalen. 
  • Schrijf gastblogs op websites die als autoriteit bekendstaan.
  • Deel interessante onderzoeksdata. Dat trekt vaak inkomende links én social shares aan. Naast autoriteit zorgen ze ook voor naamsbekendheid en verkeer.
  • Wees actief op social media zodat je content daar ook zichtbaarheid realiseert.
  • Zet PR in: als bekende of juist lokale media aandacht aan je bedrijf besteden is dat een positief signaal voor je autoriteit.
  • Deel reviews en testimonials op je site en moedig mensen aan om reviews elders te plaatsen: op Facebook, Google en eventueel reviewwebsites. Die zijn ook goed om je betrouwbaarheid te tonen.

 

Betrouwbare content plus betrouwbare afzender

Betrouwbaarheid heeft te maken met hoe onderwerpen en visies op onderwerpen bekend staan. Worden de inzichten op jouw website elders ondersteund en onderbouw je ze goed, bijvoorbeeld met uitgaande links naar bronnen met een goede reputatie? Is transparant wie er achter de site zit? Ook een technisch veilige site draagt bij aan betrouwbaarheid. Dingen die je dan na kunt lopen:

  • Matchen de titels goed met de inhoud van je content, of zijn ze teveel click-bait?
  • Heb je accreditaties, licenties, erkenningen, prijzen of betrouwbare partners en staan die allemaal duidelijk en correct op je site vermeld? Dit ondersteunt óók je autoriteit natuurlijk.
  • Loop je uitgaande links nog eens na. Verwijs je naar goede, actuele sites en werken alle links nog?
  • Vermeld en link naar social proof op externe websites.
  • Check of je btw- en KvK-nummers goed op je site staan en maak duidelijk wie voor de site verantwoordelijk is.
  • Loop de privacy- en klachtenregeling op de site na en zorg dat die gemakkelijk vindbaar zijn. Dat geldt ook voor leveringsvoorwaarden.
  • Monitor klachten die mensen elders over je bedrijf ventileren en als die er zijn probeer ze dan op te lossen en verder te voorkomen.

 

E-E-A-T content maken & verbeteren

Er zijn twee dingen die je kunt doen om op alle drie de E-E-A-T criteria een beter resultaat te krijgen. De eerste is om je belangrijkste content te controleren op actualiteit en betrouwbaarheid. Dit geldt voor de content die de meeste bezoekers trekt (je top 25, top 50 of top 100), het best vindbaar is of die cornerstone content is. Kun je hier relevante ingrediënten toevoegen die je expertise, autoriteit en betrouwbaarheid nog beter tot hun recht laten komen?

Het tweede dat je kunt doen is goed naar concurrerende websites te kijken die hoge posities in Google hebben op zoekopdrachten die ook op jouw wensenlijst staan. Kun je analyseren hoe hun artikelen in elkaar zitten qua onderwerp, indeling, lengte en bronnen? Welke auteurs staan er op hun site? Hoe staat die website en/of het bedrijf erachter bekend en kun je zien hoe ze die reputatie hebben verdiend? Zo’n analyse kan je de richting tonen waarmee je jouw E-E-A-T kunt verbeteren.

Meer over vindbaarheid verbeteren

 

Wat is E-E-A-T en waarom is het belangrijk?

E-E-A-T staat voor Expertise, Ervaring,  Autoriteit en Betrouwbaarheid (Trust). De kwaliteit van webpagina’s wordt beoordeeld aan de hand van deze vier factoren en dat geldt zeker voor zogenaamde YMYL-websites. Deze Your-Money-or-Your-Life sites bevatten informatie over financiën en gezondheid en moeten dus aan extra criteria voldoen willen ze goed beoordeeld worden en daardoor een hoge(re) positie krijgen. Maar deze criteria zijn ook belangrijk voor alle websites die informatie bieden, ongeacht het onderwerp. Met E-E-A-T bestrijdt Google desinformatie en fake news.

Officieel is E-E-A-T geen rankingfactor, maar uiteindelijk heeft het wel invloed op hoe Google je site ziet. En dat is weer van invloed op je positie. Mits je informatie van hoge kwaliteit op je site plaatst.

 

E-E-A-T, content en reputatie

Als kennisprofessional of kennisintensieve organisatie heb je er alle belang bij om als betrouwbare en zeer ervaren expert gezien te worden. Daarom is het goed om de vier E-E-A-T criteria te kennen en om erop in te spelen. Zie ze maar als vuistregels die je helpen om content van hoge kwaliteit te maken en je kwaliteiten zo goed mogelijk op je site en daarbuiten weer te geven. Op pagina 26 van deze toelichting van Google zelf vind je alle richtlijnen toegelicht.

Weet dan dat Ervaring, Expertise en Autoriteit de factoren zijn die samen bepalen hoe betrouwbaar je bent als afzender. Ook zit er de nodige overlap tussen die drie factoren.

 

1. Ervaring tonen op je site en daarbuiten

Google wil kunnen zien dat je over kennis of ervaring uit de eerste hand beschikt. Dat betekent dat je op je site moet tonen dat dit het geval is. Geef aan wat de competenties en ervaring zijn van de mensen die als auteur en afzender opereren. Bijvoorbeeld op de Over mij of Over ons pagina. 

 

2. Expertise tonen met content

Expertise binnen E-E-A-T staat voor het deskundigheidsniveau van de content op een website. Wat is het onderwerp, welke thema’s en subthema’s behandelt de site binnen het onderwerp, hoe is de onderlinge structuur van de onderwerpen? Dat bepaalt allemaal wat de reikwijdte van een onderwerp op een website is. Dat betekent dat je het volgende kunt doen:

  • Pak je sitemap erbij en kijk naar de indeling van je site.
    Zijn de onderwerpen en categorieën nog steeds logisch geordend? Bij de start van de site is zo’n indeling gemaakt, maar je bedrijf en de wereld zijn sindsdien veranderd. Klopt het nog steeds?
  • Welke witte vlekken zitten er in je content?
    Mist er misschien een belangrijk onderwerp?
  • Nieuwe content gepland?
    Check of deze bijdraagt aan het tonen van je expertise. Is het echt relevant? Maar vooral: is degene die het schrijft een echte expert of professional? Er zijn signalen dat Google steeds slimmer wordt in het herkennen of een tekst door iemand met veel ervaring of kennis is geschreven of door een relatieve buitenstaander of AI.
  • Loop interne links na.
    Vaak verwijst een nieuw artikel wel naar relevante oude artikelen, maar vergeet je om ook vanuit oude artikelen naar de nieuwe te linken. Door dat wel te doen, maak je de structuur van de site beter en logischer.
  • Zorg voor correcte en actuele informatie.
    Dat lijkt een open deur, maar bijna iedere site heeft wel informatie die verouderd is en daardoor niet meer 100% accuraat.

 

3. Autoriteit op je site en daarbuiten

Autoriteit heeft te maken met de geloofwaardigheid en status van de afzender. Google kijkt daarvoor naar je bedrijf als afzender maar ook naar de auteurs op je site en naar wat er verder elders over deze auteurs bekend is op het web. Je kunt je voorstellen dat auteurs die veel en positief genoemd worden en zichtbare vakmatige erkenning hebben gekregen, een flinke streep voor hebben. Wat kun je dan doen:

  • Nodig gerenommeerde namen uit jouw vakgebied uit om een gastartikel te schrijven op je website.
  • Interview en andere expert en plaats dat op je site én social media kanalen. 
  • Schrijf gastblogs op websites die als autoriteit bekendstaan.
  • Deel interessante onderzoeksdata. Dat trekt vaak inkomende links én social shares aan. Naast autoriteit zorgen ze ook voor naamsbekendheid en verkeer.
  • Wees actief op social media zodat je content daar ook zichtbaarheid realiseert.
  • Zet PR in: als bekende of juist lokale media aandacht aan je bedrijf besteden is dat een positief signaal voor je autoriteit.
  • Deel reviews en testimonials op je site en moedig mensen aan om reviews elders te plaatsen: op Facebook, Google en eventueel reviewwebsites. Die zijn ook goed om je betrouwbaarheid te tonen.

 

Betrouwbare content plus betrouwbare afzender

Betrouwbaarheid heeft te maken met hoe onderwerpen en visies op onderwerpen bekend staan. Worden de inzichten op jouw website elders ondersteund en onderbouw je ze goed, bijvoorbeeld met uitgaande links naar bronnen met een goede reputatie? Is transparant wie er achter de site zit? Ook een technisch veilige site draagt bij aan betrouwbaarheid. Dingen die je dan na kunt lopen:

  • Matchen de titels goed met de inhoud van je content, of zijn ze teveel click-bait?
  • Heb je accreditaties, licenties, erkenningen, prijzen of betrouwbare partners en staan die allemaal duidelijk en correct op je site vermeld? Dit ondersteunt óók je autoriteit natuurlijk.
  • Loop je uitgaande links nog eens na. Verwijs je naar goede, actuele sites en werken alle links nog?
  • Vermeld en link naar social proof op externe websites.
  • Check of je btw- en KvK-nummers goed op je site staan en maak duidelijk wie voor de site verantwoordelijk is.
  • Loop de privacy- en klachtenregeling op de site na en zorg dat die gemakkelijk vindbaar zijn. Dat geldt ook voor leveringsvoorwaarden.
  • Monitor klachten die mensen elders over je bedrijf ventileren en als die er zijn probeer ze dan op te lossen en verder te voorkomen.

 

E-E-A-T content maken & verbeteren

Er zijn twee dingen die je kunt doen om op alle drie de E-E-A-T criteria een beter resultaat te krijgen. De eerste is om je belangrijkste content te controleren op actualiteit en betrouwbaarheid. Dit geldt voor de content die de meeste bezoekers trekt (je top 25, top 50 of top 100), het best vindbaar is of die cornerstone content is. Kun je hier relevante ingrediënten toevoegen die je expertise, autoriteit en betrouwbaarheid nog beter tot hun recht laten komen?

Het tweede dat je kunt doen is goed naar concurrerende websites te kijken die hoge posities in Google hebben op zoekopdrachten die ook op jouw wensenlijst staan. Kun je analyseren hoe hun artikelen in elkaar zitten qua onderwerp, indeling, lengte en bronnen? Welke auteurs staan er op hun site? Hoe staat die website en/of het bedrijf erachter bekend en kun je zien hoe ze die reputatie hebben verdiend? Zo’n analyse kan je de richting tonen waarmee je jouw E-E-A-T kunt verbeteren.

Meer over vindbaarheid verbeteren

 

Wat is E-E-A-T en waarom is het belangrijk?

E-E-A-T staat voor Expertise, Ervaring,  Autoriteit en Betrouwbaarheid (Trust). De kwaliteit van webpagina’s wordt beoordeeld aan de hand van deze vier factoren en dat geldt zeker voor zogenaamde YMYL-websites. Deze Your-Money-or-Your-Life sites bevatten informatie over financiën en gezondheid en moeten dus aan extra criteria voldoen willen ze goed beoordeeld worden en daardoor een hoge(re) positie krijgen. Maar deze criteria zijn ook belangrijk voor alle websites die informatie bieden, ongeacht het onderwerp. Met E-E-A-T bestrijdt Google desinformatie en fake news.

Officieel is E-E-A-T geen rankingfactor, maar uiteindelijk heeft het wel invloed op hoe Google je site ziet. En dat is weer van invloed op je positie. Mits je informatie van hoge kwaliteit op je site plaatst.

 

E-E-A-T, content en reputatie

Als kennisprofessional of kennisintensieve organisatie heb je er alle belang bij om als betrouwbare en zeer ervaren expert gezien te worden. Daarom is het goed om de vier E-E-A-T criteria te kennen en om erop in te spelen. Zie ze maar als vuistregels die je helpen om content van hoge kwaliteit te maken en je kwaliteiten zo goed mogelijk op je site en daarbuiten weer te geven. Op pagina 26 van deze toelichting van Google zelf vind je alle richtlijnen toegelicht.

Weet dan dat Ervaring, Expertise en Autoriteit de factoren zijn die samen bepalen hoe betrouwbaar je bent als afzender. Ook zit er de nodige overlap tussen die drie factoren.

 

1. Ervaring tonen op je site en daarbuiten

Google wil kunnen zien dat je over kennis of ervaring uit de eerste hand beschikt. Dat betekent dat je op je site moet tonen dat dit het geval is. Geef aan wat de competenties en ervaring zijn van de mensen die als auteur en afzender opereren. Bijvoorbeeld op de Over mij of Over ons pagina. 

 

2. Expertise tonen met content

Expertise binnen E-E-A-T staat voor het deskundigheidsniveau van de content op een website. Wat is het onderwerp, welke thema’s en subthema’s behandelt de site binnen het onderwerp, hoe is de onderlinge structuur van de onderwerpen? Dat bepaalt allemaal wat de reikwijdte van een onderwerp op een website is. Dat betekent dat je het volgende kunt doen:

  • Pak je sitemap erbij en kijk naar de indeling van je site.
    Zijn de onderwerpen en categorieën nog steeds logisch geordend? Bij de start van de site is zo’n indeling gemaakt, maar je bedrijf en de wereld zijn sindsdien veranderd. Klopt het nog steeds?
  • Welke witte vlekken zitten er in je content?
    Mist er misschien een belangrijk onderwerp?
  • Nieuwe content gepland?
    Check of deze bijdraagt aan het tonen van je expertise. Is het echt relevant? Maar vooral: is degene die het schrijft een echte expert of professional? Er zijn signalen dat Google steeds slimmer wordt in het herkennen of een tekst door iemand met veel ervaring of kennis is geschreven of door een relatieve buitenstaander of AI.
  • Loop interne links na.
    Vaak verwijst een nieuw artikel wel naar relevante oude artikelen, maar vergeet je om ook vanuit oude artikelen naar de nieuwe te linken. Door dat wel te doen, maak je de structuur van de site beter en logischer.
  • Zorg voor correcte en actuele informatie.
    Dat lijkt een open deur, maar bijna iedere site heeft wel informatie die verouderd is en daardoor niet meer 100% accuraat.

 

3. Autoriteit op je site en daarbuiten

Autoriteit heeft te maken met de geloofwaardigheid en status van de afzender. Google kijkt daarvoor naar je bedrijf als afzender maar ook naar de auteurs op je site en naar wat er verder elders over deze auteurs bekend is op het web. Je kunt je voorstellen dat auteurs die veel en positief genoemd worden en zichtbare vakmatige erkenning hebben gekregen, een flinke streep voor hebben. Wat kun je dan doen:

  • Nodig gerenommeerde namen uit jouw vakgebied uit om een gastartikel te schrijven op je website.
  • Interview en andere expert en plaats dat op je site én social media kanalen. 
  • Schrijf gastblogs op websites die als autoriteit bekendstaan.
  • Deel interessante onderzoeksdata. Dat trekt vaak inkomende links én social shares aan. Naast autoriteit zorgen ze ook voor naamsbekendheid en verkeer.
  • Wees actief op social media zodat je content daar ook zichtbaarheid realiseert.
  • Zet PR in: als bekende of juist lokale media aandacht aan je bedrijf besteden is dat een positief signaal voor je autoriteit.
  • Deel reviews en testimonials op je site en moedig mensen aan om reviews elders te plaatsen: op Facebook, Google en eventueel reviewwebsites. Die zijn ook goed om je betrouwbaarheid te tonen.

 

Betrouwbare content plus betrouwbare afzender

Betrouwbaarheid heeft te maken met hoe onderwerpen en visies op onderwerpen bekend staan. Worden de inzichten op jouw website elders ondersteund en onderbouw je ze goed, bijvoorbeeld met uitgaande links naar bronnen met een goede reputatie? Is transparant wie er achter de site zit? Ook een technisch veilige site draagt bij aan betrouwbaarheid. Dingen die je dan na kunt lopen:

  • Matchen de titels goed met de inhoud van je content, of zijn ze teveel click-bait?
  • Heb je accreditaties, licenties, erkenningen, prijzen of betrouwbare partners en staan die allemaal duidelijk en correct op je site vermeld? Dit ondersteunt óók je autoriteit natuurlijk.
  • Loop je uitgaande links nog eens na. Verwijs je naar goede, actuele sites en werken alle links nog?
  • Vermeld en link naar social proof op externe websites.
  • Check of je btw- en KvK-nummers goed op je site staan en maak duidelijk wie voor de site verantwoordelijk is.
  • Loop de privacy- en klachtenregeling op de site na en zorg dat die gemakkelijk vindbaar zijn. Dat geldt ook voor leveringsvoorwaarden.
  • Monitor klachten die mensen elders over je bedrijf ventileren en als die er zijn probeer ze dan op te lossen en verder te voorkomen.

 

E-E-A-T content maken & verbeteren

Er zijn twee dingen die je kunt doen om op alle drie de E-E-A-T criteria een beter resultaat te krijgen. De eerste is om je belangrijkste content te controleren op actualiteit en betrouwbaarheid. Dit geldt voor de content die de meeste bezoekers trekt (je top 25, top 50 of top 100), het best vindbaar is of die cornerstone content is. Kun je hier relevante ingrediënten toevoegen die je expertise, autoriteit en betrouwbaarheid nog beter tot hun recht laten komen?

Het tweede dat je kunt doen is goed naar concurrerende websites te kijken die hoge posities in Google hebben op zoekopdrachten die ook op jouw wensenlijst staan. Kun je analyseren hoe hun artikelen in elkaar zitten qua onderwerp, indeling, lengte en bronnen? Welke auteurs staan er op hun site? Hoe staat die website en/of het bedrijf erachter bekend en kun je zien hoe ze die reputatie hebben verdiend? Zo’n analyse kan je de richting tonen waarmee je jouw E-E-A-T kunt verbeteren.

Meer over vindbaarheid verbeteren

LinkedIn
Email
WhatsApp

Meer over dit onderwerp