Bouw gericht aan een expertmerk
Heb je als kennisprofessional of kennisorganisatie veel expertise in huis, maar is die nog onvoldoende zichtbaar? Wil je vaker gezien en gevraagd worden en gericht werken aan een sterk expertmerk? Dat vraagt actie op drie gebieden:
- Een duidelijke visie die een snaar raakt bij je doelgroep
- Voortdurende ontwikkeling van de aanwezige kennis & kunde
- Het consistent uitdragen van je expertise via relevante middelen en kanalen
Het specialisme van Sstroop is contentstrategie.
Met een goede strategie deel je namelijk heel gericht de juiste expertcontent en werk je structureel aan je expertstatus. Het is het fundament voor alle onderstaande diensten.
Effectieve contentstrategie
Zo deel je de juiste content via de best passende kanalen en realiseer je maximale impact (met zo min mogelijk inspanning).
Expert Track op maat
Maatwerktrajecten waarmee je bouwt aan jouw expertpositie. Voor zelfstandig kennisondernemers én grotere organisaties.
Visie & ervaring
Als contentstrateeg werk ik vooral voor kennisprofessionals en kennisintensieve organisaties. Veel expertise krijgt namelijk niet de etalage en aandacht die deze verdient. Soms zie je zelfs dat degenen die het hardst roepen maar minder expertise hebben, toch meer expertstatus toegedicht krijgen. Daar kan ik niet zo goed tegen.
Sinds 2008 heb ik me gespecialiseerd in online marketing en content: van blogs tot whitepapers, van seo tot social media en van podcasts en video tot PR. Daarnaast geef ik trainingen, zowel incompany als voor Frankwatching.
Sstroop werkt voor
Ik werk met ondernemers en organisaties voor wie hun kennis en expertise van cruciaal belang zijn. Denk aan B2B-dienstverleners, aanbieders van onderwijs, coaching of training en aan platformen die informeren en verbinden. Daarnaast verzorg ik incompany trainingen en online masterclasses, waaronder de tweedaagse Training Contentstrategie voor Frankwatching.