‘Ik werk regelmatig met Linda samen. Zowel voor mijn eigen activiteiten als voor mijn klanten. Linda is echt een vakvrouw. Zij begrijpt als geen ander hoe je content in kunt zetten om je doelen te bereiken, je te onderscheiden van de concurrentie en online gevonden kunt worden. Linda helpt daarbij niet alleen met de strategie maar ook met de uitvoering en het schrijven. Kortom, ik kan Linda van harte aanbevelen voor iedereen die serieus met content aan de slag wil’.
Ray van Gilst
Directeur Pipeline Factory‘Linda heeft onze website aangepakt en diverse teksten zonder de inhoud te veranderen heel fijn leesbaar gemaakt. Ook onze campagnes op Facebook, Instagram etc. hebben wij door haar laten organiseren. Ik wil niet zeggen dat daarna “De Sky de limit” was, maar we zaten zeker in de lift.
En nog steeds is Linda voor ons een rots in de branding. Sollicitatieprocedure opstarten, Linda helpt, 40-jarig jubileum, Linda komt met geweldige ideeën etc.
Iedereen die zijn bedrijf een boost wil geven adviseer ik echt om eerst even met Linda Krijns van Sstroop Contentmarketing een afspraak te maken en een wereld aan ideeën en verbeteringen gaan voor je open. Zeer plezierig bedrijf (en dame) om mee te werken’.
Ad Scheepbouwer
Directeur IVS Opleidingen‘Ik werk al een tijd met Linda. Linda is verantwoordelijk voor de content marketing strategie en de positionering van YME Projects. Even los van haar kennis & expertise op haar vakgebied vind ik Linda een echte sparringpartner. Zij voegt serieus waarde toe aan mijn bedrijf en mijn diensten. Linda is in staat mijn hoofd, dat altijd vol ideeën zit, tot rust te brengen en heel duidelijk de hoofdlijnen te filteren uit mijn verhaal. Na een sessie met Linda heb ik altijd het gevoel dat zij mij alle hoeken van de kamer heeft laten zien maar daarna heb ik zaken altijd scherper. Zij houdt je nietsvermoedend een spiegel voor en heel diplomatiek zorgt zij ervoor dat je bedrijf een eenduidig(er) gezicht krijgt voor klanten. Een aanrader!’
Yolanda Vermeulen
Directeur YME ProjectsDeelnemers aan trainingen
‘Linda verdiept zich goed in de marketingcommunicatiestrategie van een organisatie en/of helpt hen daarbij. Ze adviseert bovendien hoe je effectief social media kunt toepassen. Zij geeft desgewenst maatwerktrainingen bij bedrijven over social media, zodat je daarmee direct zelf aan de slag kunt gaan.’
Petra Hardeman, interim communicatieadviseur
‘Ik heb al veel trainingen gevolgd op het gebied van social media. Linda laat mij voor het eerst zien dat het begint bij een duidelijke strategie en een duidelijke pitch van je bedrijf. Want als je niet weet waarom je op social media zit (wat is je doel, en wat heb je te bieden) ben je misschien wel lekker bezig maar kan je je afvragen of het wel effectief is. Veel praktische tips gehoord zodat ik een aantal zaken direct kon toepassen. Het blijft een boeiend onderwerp maar gelukkig maakt Linda het niet ingewikkelder dan dat het is. Linda heeft mij op scherp gezet!’
Op verzoek anoniem