Tijdens een Powersessie gaan we in 1 Ã 1,5 uur in op jouw specifieke marketing- of content vraag. Daarmee krijg je krachtig advies zodat je weet hoe je dat probleem op kunt lossen. In de UK en VS zijn deze zogenaamde power hours een beproefd concept: je schakelt tijdelijk een adviseur in, die helpt je verder en daarna pak je het zelf weer op.Â
Een Powersessie is een uitkomst als je zelf vastloopt, bijvoorbeeld omdat je bepaalde kennis of vaardigheden mist. Of je wilt een second opinion omdat je bang bent dat je dingen over het hoofd ziet.
Zo win je tijd, los je een probleem op en weet je zeker dat je de juiste stappen zet.
Werkwijze Powersessie
1. Verkenning vraag
2. Vooronderzoek
3. De Powersessie zelf
4. Korte follow-up
Voorbeelden van open vragen
Een Marketing Powersessie leent zich voor heel uiteenlopende vragen. Formuleer vooral je eigen vraag en aarzel niet om die via het formulier te stellen, dat is altijd vrijblijvend. Maar om je een indruk te geven van wat er kan, volgen hier enkele voorbeelden die laten zien dat de Powersessie voor uiteenlopende vragen geschikt is:
- Een organisatie had twijfels bij hun socialmediastrategie.
Ik heb eerst de social media accounts van hun belangrijkste concurrenten geanalyseerd met een speciale tool. Dat leverde een duidelijk overzicht én inzichten op. Die legden we naast de laatste social media trends in Nederland (wie zit waar; wat wil men). Tijdens de Powersessie bepaalden we vervolgens de koers. - Een MKB-bedrijf wilde een nieuwe landingspagina
Maar de ondernemer twijfelde over de inhoud en over de juiste plek van de pagina op hun site. Ik analyseerde daarom vooraf de website, 3 concurrenten en wensen van hun doelgroep. Op basis daarvan maakte ik een outline van de inhoud van de pagina compleet met conversietips die we tijdens de sessie bespraken. - Maken van een content SWOT
Een content SWOT is een onmisbare stap als je een contentstrategie maakt. Het bevat de sterktes, zwaktes, kansen en bedreigingen van je content en je contentproces. De SWOT maakte ik vooraf op basis van input en eigen onderzoek. Die bespraken we, zodat de communicatieadviseur de contentstrategie kon maken, met feiten en data kon onderbouwen en intern steun voor de strategie kon krijgen.
Â
Je investering
Heb je een brandende marketingvraag die je graag opgelost wilt zien? De investering in een Powersessie is met opzet laagdrempelig en bedraagt €295 exclusief btw.Â
Die investering betaalt zich gemakkelijk terug. Dankzij het resultaat dat je boekt en de rust en vertrouwen die dat geeft, want:
- Je wéét straks hoe je met minder content meer bereikt.
- Je wéét hoe de content op je website en socials nog beter kan.
- En je wéét hoe je een bepaald marketingprobleem oplost.
Â
Boek je Powersessie of stel je vraag
Deel jouw marketingvraag via onderstaand formulier. Dat is 100% vrijblijvend: we overleggen eerst of een Powersessie voor jouw vraag een goede oplossing is.
Mocht je vraag niet zo geschikt zijn voor een Powersessie dan meld ik dat, want ik wil graag dat je na afloop van de Powersessie supertevreden bent met de verkregen antwoorden en oplossingen.