Online masterclasses
De meeste masterclasses duren ongeveer 1,5 uur en je volgt ze online in je eigen tempo. Daarnaast krijg je toegang tot extra documenten, variërend van werkboeken, extra checklists tot een samenvatting van de training. Meedoen aan een masterclass kost je slechts €37 (exclusief btw).
Meer rendement uit LinkedIn
Wat werkt op LinkedIn? Welke content heb je nodig om je doelen te realiseren? Hoe maak én deel je die content op je profiel of bedrijfspagina? Dat ontdek je in deze online masterclass LinkedIn Content.
Hoger in Google dankzij content
Wil je dat je website hoger in Google komt voor zoveel mogelijk relevante zoekopdrachten? De sleutel voor die verbeterde vindbaarheid zit voor een belangrijk deel in je content en hoe je die inricht.
Social media contentstrategie
Maak een gerichte en uitvoerbare contentstrategie voor je social media. Zo doe je niet te veel en niet te weinig. En heb je bovendien geen tienduizenden volgers nodig. Je bent tenslotte ondernemer, geen influencer 😊
Een sterk merk dankzij content
Sterke marketing begint met een sterk merk. Een merk met duidelijke waarden die begrepen en gewaardeerd worden door de doelgroep. Een merk dat bovendien wezenlijk anders is dan concurrerende merken. Ontdek hoe je met content je merk sterk positioneert.
Een weggever die leads oplevert
Weet je niet goed wat je nu het best kunt weggeven om je lijst te laten groeien? Of wil je een weggever die meer doet?
In deze masterclass leer je hoe je een lead magnet bedenkt, maakt en promoot. Die je doelgroep aanspreekt en jouw doelen realiseert.
Handige en praktische handleidingen
Handleiding social media uitbesteden
Alles over de verschillende soorten social media partijen, hun werkwijze en de bijbehorende voor- en nadelen.
Compleet met:
- handig overzicht selectiecriteria
- voorbeeld selectievragen
- briefingstemplate.
Zo leg je de basis voor optimale samenwerking en resultaat!
Handleiding & stappenplan boekpromotie
Schrijf je een zakelijk boek? Zet het dan wél goed in de markt!
Benut de drie fasen die je boek doorloopt voor het er is en zet in iedere fase de beste promotiemiddelen in om je doelgroep te overtuigen van de kwaliteiten van het boek én van de auteur.
De handleiding is een coproductie met uitgeefadviseur Marja Duin.