Over Sstroop
'Zeg niet dat je goed bent, laat het zien!'
Toon expertise & kwaliteiten zonder borstklopperij
Wil je gezien worden als toonaangevend expert in jouw vakgebied of branche? Als ondernemer, kennisprofessional of als bedrijf? Dat kan heel goed met contentmarketing.
Daarmee laat je structureel zien waar je goed in bent en waarom mensen bij jouw bedrijf moeten zijn. Zonder roeptoeteren (sst).
Met de juiste content op het juiste moment op de juiste plek zorg je voor aantrekkingskracht zonder te schreeuwen. Aandacht die bovendien zorgt voor kleefkracht. Maar dan moet je de ideeën achter contentmarketing wel goed toepassen en daarin is de afgelopen jaren veel veranderd.
Sstroop biedt
Op basis van jouw wensen maar vooral op basis van je doelen ondersteunt Linda Krijns je met:
Over Linda Krijns
Als contentstrateeg werk ik vooral voor kennisprofessionals en kennisintensieve organisaties. Veel expertise krijgt namelijk niet de etalage en aandacht die deze verdient en daar wil ik wat aan doen.
Sinds 2008 heb ik me gespecialiseerd in online marketing en content in alle vormen en maten en werkte ik lange tijd als interim contentmarketeer. Daarnaast geef ik trainingen, zowel incompany als voor Frankwatching.
Voor ik in dit mooie vak verzeild raakte, studeerde ik af als psycholoog. Die studie zorgde naast een levenslange fascinatie voor mensen ook voor een voorliefde voor analyse, methoden van onderzoek en de inzet van data. Die komt goed van pas als ik me met jou over jouw contentstrategie buig.