Zie je overal tips over het maken van content met AI? Maar wil jij juist weten hoe AI je op strategisch vlak kan helpen bij je marketing en content? Tijdens deze inspiratiesessie krijg je tal van ideeën aangereikt om AI in te zetten voor je contentstrategie. Want met alle nieuwe AI-mogelijkheden kun je zoveel meer dan gave content creëren.
Zo kun je het inzetten om je content te analyseren zodat je beter weet wat echt werkt.
AI kan je nieuwe inzichten geven over concurrerende content.
Met AI kun je klantpersona’s en klantreizen verder verdiepen en aanscherpen.
En er is nog meer!
Inspiratiesessie van AI naar AHA
Misschien is AI nog redelijk onbekend terrein voor jou en je team. Of ben je al wel begonnen met experimenteren, maar ben je nog zoekende. Tegelijkertijd wil je de AI-boot niet missen. Dan is deze inspiratiesessie ideaal.
Tijdens deze sessie laat ik je zien wat je met AI kunt doen om je strategie aan te scherpen en hoe je de resultaten gemakkelijker en sneller monitort. Dat levert praktische inzichten en acties op, maar het stimuleert je team ook om met AI aan de slag te gaan.
Onderwerpen tijdens de sessie
In een interactieve sessie passeren de volgende onderwerpen de revue:
- Doelen en KPI’s aanscherpen
- Je best-presterende content ontdekken
- Klantpersona uitwerken of verrijken
- Klantreis in kaart brengen en verdiepen
- Contentideeën krijgen en selecteren
- Analyse concurrerende content
- Merkidentiteit aanscherpen
Per onderwerp ontdek je wat er mogelijk is en hoe je het op een voor jou passende en praktische manier aanpakt.
Daarnaast brengen we het meteen in de praktijk voor jouw doelgroep, want door ideeën toe te passen ontdek je pas echt de waarde ervan. En waar mogelijk krijg je tips voor handige tools die je hierbij kunnen helpen.
Wil je met jouw team strategisch aan de slag met AI en je eigen AHA-momenten beleven?
Boek dan nu jouw inspiratiesessie!
Praktische informatie
De sessie duurt ongeveer 2,5 uur en is door het interactieve karakter geschikt voor maximaal 8 personen. De kosten bedragen €950 exclusief btw.