Incompany training contentstrategie
Maatwerk
Training & voorbereiding zijn volledig toegespitst op jouw organisatie.
Extra draagvlak
Je team werkt samen aan de totstandkoming van de contentstrategie.
Beproefd framework
Tijdens de training werk je volgens een framework dat je op basis van data en analyses helpt om een onderbouwde contentstrategie te formuleren.
Ervaren trainer
Trainer Linda Krijns begeleidt al jaren organisaties bij het realiseren en implementeren van een contentstrategie en is trainer contentstrategie bij Frankwatching.
Specialisatie mogelijk
Op verzoek kunnen we de training toespitsen op een deelgebied, zoals interne communicatie of arbeidsmarktcommunicatie.
Werkwijze training contentstrategie
Intake & voorbereiding
Twee trainingsdagen
Verslag achteraf
Voor wie is de training geschikt?
Deze tweedaagse training contentstrategie is gemaakt voor marketing- en contentteams die samen willen werken aan een contentstrategie die door iedereen gedragen wordt. Elke training is maatwerk en gaat in op de situatie, randvoorwaarden en marketing/communicatie van jouw organisatie.
De afgelopen tijd verzorgde Linda Krijns de incompany training o.a. voor:
- Verschillende zorginstellingen
- Een NGO
- Een marketingbureau,
- Een organisatie voor publieksvoorlichting
- Een gemeente
- Een belangenorganisatie.
Soms ging het om een nieuwsredactie, maar vaak betrof het een team waarin mensen met diverse achtergronden aanwezig waren. Dat konden communicatieadviseurs zijn, maar ook specialisten in social media, video, design of arbeidsmarktcommunicatie.
Contentstrategie interne communicatie of recruitment
Het framework contentstrategie dat de basis is voor de training, is ook geschikt voor een contentstrategie voor interne communicatie of voor recruitment/arbeidsmarktcommunicatie. Sommige organisaties kiezen ervoor om zo’n specifiek communicatiedoel als een extra dag toe te voegen, naast een organisatiebrede contentstrategie. Maar interne communicatie of recruitment kunnen ook het hoofddoel van de training zijn. In dat geval overleggen we of de training dan in een of in twee dagen kan plaatsvinden.
Praktische informatie & veelgestelde vragen
- Locatie training
Die kies je zelf en de training kan in heel Nederland gegeven worden. Van Groningen tot Zuid-Limburg en van Den Helder tot Vlissingen. - Aantal deelnemers
Door het interactieve karakter is de training geschikt voor 4 tot maximaal 10 deelnemers. - Individueel of incompany?
Als een of twee mensen intern verantwoordelijk zijn voor de contentstrategie, is het vaak handiger én voordeliger om te kiezen voor een Content Strategiedag of voor de open training via Frankwatching. Wil je dat een contentstrategie van begin tot eind gedragen wordt door een team en wil je maatwerk voor jouw organisatie dan is een incompany training effectiever. - Kosten incompany training contentstrategie
De kosten voor de tweedaagse training, grondige voorbereiding, het verslag achteraf en reis- en verblijfkosten zijn 5500 exclusief 21% btw.
Objectief advies in een verkennend gesprek
Overweeg je een incompany training contentstrategie voor je team, maar wil je zeker weten dat dit een passende route is of heb je vragen? Neem dan contact op voor een verkennend gesprek of stel je vraag via onderstaand formulier.