Incompany training contentstrategie voor recruitment

Maatwerk

Training & voorbereiding zijn volledig toegespitst op jouw organisatie.

Extra draagvlak

Alle betrokkenen werken samen aan de contentstrategie.

Beproefd framework

Tijdens de training werk je volgens een framework dat je de weg wijst naar een onderbouwde en gedragen contentstrategie voor je werkgeversmerk. 

Ervaren trainer

Trainer Linda Krijns is gespecialiseerd in contentstrategie en is o.a. trainer contentstrategie bij Frankwatching. Ze werkte voor verschillende recruitmentbureaus.

Werkwijze training contentstrategie recruitment

Intake & voorbereiding

Vooraf bespreken we de recruitmentdoelen die de training moet realiseren. De trainer analyseert verschillende data, stelt vragen en doet extra onderzoek met behulp van gespecialiseerde tools.

Twee trainingsdagen

Met je team en andere collega's (HR, recruiters) werken we volgens een beproefd framework op jouw locatie. Zo groeit gaandeweg de recruitment contentstrategie die we samen uitwerken naar een gericht contentplan.

Verslag achteraf

Na iedere dag ontvang je een gedetailleerd verslag van de uitkomsten. Zo heb je na afloop een praktische handleiding voor de implementatie van je contentstrategie.

Voor wie is de training geschikt?

Deze tweedaagse training contentstrategie voor recruitment is gemaakt voor communicatieafdelingen die samen met HR of eigen recruiters willen werken aan een contentstrategie die door iedereen gedragen wordt. Elke training is maatwerk en gaat in op de situatie, randvoorwaarden en werkgeversvragen van jouw organisatie.

De afgelopen tijd verzorgde Linda Krijns incompany trainingen voor verschillende zorginstellingen, een NGO, een marketingbureau, een organisatie voor publieksvoorlichting, een gemeente en een belangenorganisatie. 

Praktische informatie & veelgestelde vragen 

  • Locatie training
    Die kies je zelf en de training kan in heel Nederland gegeven worden. Van Groningen tot Zuid-Limburg en van Den Helder tot Vlissingen.
  • Aantal deelnemers
    Door het interactieve karakter is de training geschikt voor 4 tot maximaal 10 deelnemers.
  • Een training voor recruitment én andere doelgroepen?
    Dat kan en vraagt om een driedaagse training. Dan krijgen zowel het werkgeversmerk, toekomstige collega’s als andere doelgroepen voldoende aandacht én ontstaat geïntegreerde en consistente externe communicatie.
  • Kosten incompany training contentstrategie
    De kosten voor de tweedaagse training, grondige voorbereiding, het verslag achteraf en reis- en verblijfkosten zijn 5500 exclusief 21% btw.

 

Objectief advies in een verkennend gesprek

Overweeg je een incompany training contentstrategie voor de recruitment van jouw organisatie en wil je zeker weten dat dit een passende training is of heb je vragen? Neem dan contact op voor een verkennend gesprek of stel je vraag via onderstaand formulier. 

Informatie incompany training contentstrategie

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Vermeld je e-mailadres en/of telefoonnummer en geef eventueel al specifieke wensen aan.