Incompany training LinkedIn Contentstrategie

Effectieve content voor LinkedIn

Ontdek de laatste LinkedIn best-practices en hoe je de wensen van je doelgroep én het LinkedIn algoritme combineert tot effectieve content.

Ervaren trainer

Trainer Linda Krijns verzorgt al jaren incompany trainingen contentstrategie en LinkedIn. Zo is ze trainer contentstrategie bij Frankwatching.

Diverse opties mogelijk

Linda geeft deze training in diverse vormen. Recent nog in een online versie van 1,5 uur voor deelnemers op verschillende continenten. Maar ook als halve of hele trainingsdag op locatie.

Linda Krijns, contentstrategie en trainer (1)

‘Met LinkedIn kun je fantastische resultaten boeken. Maar het is soms wel een lastig platform omdat het algoritme regelmatig verandert. Dat geldt zowel voor bedrijfspagina’s als voor persoonlijke profielen.

Als contentstrateeg en fan van LinkedIn help ik je om de juiste onderwerpen te kiezen en die in een aansprekend format te gieten, zodat je bereik groeit en je content het gewenste effect heeft. Mét oog voor het algoritme. Het mooie is dat het LinkedIn algoritme sinds najaar 2025 meer oog heeft voor de inhoud van je boodschap. Dat maakt je boodschap en de consistentie ervan des te belangrijker’.

Werkwijze training LinkedIn content & best practices

Intake & voorbereiding

Je geeft zelf aan hoe lang de training mag duren: van 1,5 uur tot een dag. We stemmen daar de onderwerpen op af. Voorafgaand aan de training maak ik een analyse van je bedrijfspagina op LinkedIn en verken ik wat concurrenten doen op LinkedIn. Dat levert al belangrijke optimalisatie inzichten op. 

Halve of hele trainingsdag

Met je team gaan we aan de slag met de best practices. Afhankelijk van de tijd die we hebben koppelen we daar een contentstrategie voor LinkedIn aan vast.

Verslag achteraf

Na afloop ontvang je een PDF van de training die als gids kan dienen plus een kort verslag van de uitkomsten voor jouw organisatie. Zo heb je na afloop een praktische handleiding voor de implementatie.

Onderwerpen LinkedIn training

Iedere training bevat altijd maatwerk op basis van de analyse die ik voorafgaand maak. Met voorbeelden van jouw organisatie, concurrenten of branche.

Daarnaast geef je zelf aan welke onderwerpen voor jouw organisatie van belang zijn en hoe lang de training mag duren.

Tijdens de training LinkedIn strategie komen de volgende onderwerpen altijd aan bod:

  • Inzicht in het LinkedIn algoritme
  • De nieuwste trends op LinkedIn
  • Het laatste onderzoek: wat werkt echt goed en wat niet (meer)
  • Succesvolle contentformats voor LinkedIn
  • Wisselwerking profielen en bedrijfspagina
  • Je merk op LinkedIn versterken

Optionele onderwerpen

  • Concrete doelen en KPI’s formuleren
  • Een duurzame contentstrategie voor LinkedIn
  • Optimaliseren van persoonlijke profielen
  • Optimaliseren van bedrijfspagina’s
  • Leren van LinkedIn statistieken
  • … en jouw specifieke vragen

 

Interesse in een incompany training LinkedIn strategie?

Neem contact op of gebruik onderstaand formulier. 

De training kan op locatie plaatsvinden bij jouw organisatie. Om voldoende interactie te hebben is het prettig als er maximaal 8 deelnemers meedoen. Meer mensen kan in overleg, maar kan de interactie tijdens de training beperken.

LinkedIn biedt voortdurend nieuwe mogelijkheden die interessant zijn voor je marketing. Leer ze kennen!

Informatie incompany training contentstrategie

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Vermeld je e-mailadres en/of telefoonnummer en geef eventueel al specifieke wensen aan.