Contentmarketing advies

Contentmarketing advies

Misschien herken je onderstaande situaties:

  • Je maakt al een tijd echt goede content, maar het levert weinig tot niets op.
  • Je ziet anderen met contentmarketing werken en wil het ook. Maar waar begin je?
  • In je team is te weinig tijd en capaciteit om de kansen van contentmarketing verder te benutten.
  • Je mist bepaalde expertise om meer uit jullie contentinspanningen te halen.

Het zijn vragen die vaak gesteld worden en de eerste staat echt met stip op nummer 1. Want wat is er veel content die helemaal niets doet…

Tijd om daar iets aan te doen en dat kan op heel veel verschillende manieren. Van een grondige analyse van de inspanningen tot nu toe tot een volledig uitgewerkt contentmarketingplan. Of je besluit om wat meer zaken uit te besteden of de interne expertise te vergroten. Wat goede opties zijn en hoe we jou kunnen helpen met een goed contentmarketing advies ontdekken we snel in een vrijblijvend kennismakingsgesprek. Dat kan op het kantoor van Sstroop in Haarlem of bij jou op locatie.

Even voorstellen: Linda Krijns

Linda KrijnsIk ben de drijvende kracht achter Sstroop. Dankzij uitgebreide ervaring bij uiteenlopende bedrijven en non-profit organisaties met kleine en grote afdelingen communicatie (variërend van 1,6 tot 70 fte), weet ik behoorlijk goed met welke interne en externe hobbels je te maken kunt krijgen als je contentmarketing effectief in wilt zetten.

Sstroop groeit gestaag en dat is aan twee zaken te danken: aan de eigen inzet van contentmarketing en aan mond-tot-mond reclame. Dat laatste zou best eens met de inzet van contentmarketing voor bestaande klanten te maken kunnen hebben.

 

Wil je contentmarketing advies?

Ik had hier natuurlijk een mooi formulier kunnen zetten om te meten wat de conversie van deze pagina is. Maar ik kies liever voor een meer persoonlijke aanpak. Bovendien is een beller altijd sneller en ontdekken we direct of die belangrijke klik er gaat zijn: 06 23 523 763

© Sstroop 2012-2017