Contentmarketing advies

Contentmarketing advies

Misschien herken je onderstaande situaties:

  • Je maakt al een tijd goede content, maar het levert weinig tot niets op.
  • Je ziet anderen met contentmarketing werken en wil het ook. Maar waar begin je?
  • In je team is te weinig tijd en capaciteit om de kansen van contentmarketing verder te benutten.
  • Je mist bepaalde expertise om meer uit jullie contentinspanningen te halen.

Het zijn vragen die vaak gesteld worden en de eerste staat echt met stip op nummer 1. Want wat is er veel content die helemaal niets doet…

Tijd om daar iets aan te doen en dat kan op heel veel verschillende manieren. Van een grondige analyse van de inspanningen tot nu toe tot een volledig uitgewerkt contentmarketingplan. Maar dat zijn best grote stappen. Dus waarom begin je niet met een vrijblijvende korte strategiesessie? Dan kun je prangende vragen stellen en mogelijke oplossingen aangereikt krijgen.

Even voorstellen: Linda Krijns

Linda Krijns

‘Ik ben de drijvende kracht achter Sstroop. Dankzij uitgebreide ervaring bij uiteenlopende bedrijven en non-profit organisaties met kleine en grote afdelingen communicatie (variërend van 1,6 tot 70 fte), weet ik behoorlijk goed met welke interne en externe hobbels je te maken kunt krijgen als je contentmarketing effectief in wilt zetten’.

Sstroop groeit gestaag en dat is aan twee zaken te danken: aan de eigen inzet van contentmarketing en aan mond-tot-mond reclame. Dat laatste zou best eens met de inzet van contentmarketing voor bestaande klanten te maken kunnen hebben…

Gratis strategiesessie van 30 minuten

Met onderstaand formulier kun je een afspraak maken voor een telefonische strategiesessie op een woensdag of vrijdag.
© Sstroop 2012-2019