Boekmarketing kan heel veel meer zijn dan PR, social media, video en een leuke lancering. Als je het slim aanpakt levert een boek in wording gouden content op waarmee je niet alleen je boek promoot, maar ook je eigen werk en je bedrijf.
Boekmarketing buiten de gebaande paden
Bij boekmarketing denk je al snel aan:
- PR
- Social media
- E-mailmarketing
- Voorverkoop acties
- Lancering
Maar die komen vaak pas in beeld als het boek er al bijna of zelfs helemaal is. En dat is zonde.
Want als je boek onder je handen groeit, creëer je heel veel content. Content die de perfecte basis vormt voor boekmarketing én voor de marketing van jezelf en/of je bedrijf.
In deze podcast krijg je 5 stappen waarmee je de inhoud van je boek gebruikt als basis voor super effectieve boekmarketing.
Hierin verwijs ik je ook naar mijn Handleiding Boekmarketing; een e-Book dat een boekmarketingrecept bevat dat bovenstaande principes benut. Heb je al een boekmarketingplan of ga je daarmee aan de slag dan kun je hierop feedback en aanvullende suggesties krijgen via de Quickscan Boekmarketing. Dan weet je zeker dat je geen kansen laat liggen.