Masterclass social media contentstrategie
Social media zijn lastig als je resultaat wilt boeken. Ze veranderen voortdurend en net als je denkt dat je een redelijk werkende formule hebt, komt er een nieuwe optie, nieuw format of verandert het algoritme. Shoot!
Deze masterclass gaat je helpen met een gerichte social media contentstrategie.
Maak een einde aan je social media twijfels
Gelukkig is er een oplossing en dat is een passende en haalbare social media contentstrategie. Een mondvol (en eigenlijk moet ik het nog aan elkaar schrijven ook). Met een contentstrategie voor je social media ga je namelijk voor langere tijd gericht te werk. Doe je niet te veel en niet te weinig. En heb je bovendien geen tienduizenden volgers nodig. Je bent tenslotte ondernemer, geen influencer.
Deze masterclass is geen quick fix
Een waarschuwing vooraf: Deze masterclass is geen quick fix. Het is juist superdegelijke marketing. En dat kan best taai zijn. Want ik begin bij je marketingdoelen en heb het dan ook nog eens over de koopmotieven van je klant. Dat vraagt denkwerk. Keuzes. En even doorbijten.
Die doelen en keuzes vertaal je vervolgens naar social media berichten. Die bij je doelgroep, aanbod en merkwaarden passen. Dat is nog steeds niet makkelijk. Maar àls je dat doet ontstaat gaandeweg wél een strategie. Een strategie die ervoor zorgt dat je weet wat je te doen staat. Die bovendien langer meegaat dan de nieuwste aanpassing van het algoritme. Want als dat algoritme verandert, past jouw strategie nog steeds en hoef je waarschijnlijk alleen iets aan te passen in je formats. Je boodschap, onderwerpen en plekken en momenten waar je die brengt heb je immers goed doordacht. En die kunnen lang mee!
Wat zit er dan in deze masterclass social media contentstrategie?
Inhoud masterclass
- Videotraining van bijna 1,5 uur
- PDF van de training
- Voorbeelden social media kpi’s: vul eigen data & doelen in
- Overzichtelijk kort werkboek waarin je je keuzes vastlegt
Dit geeft je de houvast die nodig is om een doordachte strategie te maken voor jouw social media. Daarmee kun je vervolgens per week, maand of kwartaal je berichten gaan invullen. Zo weet je zeker dat je op een consistente manier precies die boodschappen deelt die je doelgroep aanspreken en die bijdragen aan je marketingdoelen.
Dat geeft rust en focus, want de masterclass laat je ook echt kiezen. Wat doe je wel en wat doe je niet (meer).
Bestel de masterclass
Je investering in deze masterclass is €37 (exclusief 21% btw). Daarmee krijg je toegang tot een online videotraining van ongeveer 1,5 uur, lesmateriaal en extra documentatie. Bestellen doe je eenvoudig met onderstaande knop. Die leidt naar een beveiligde betaalomgeving waar je met creditcard of PayPal kunt betalen. Na verwerking van je betaling heb je dan binnen enkele minuten automatisch toegang tot de masterclass.