Training Content Creatie

Tijdens deze training Content Creatie leer je hoe je content maakt die opvalt, aanspreekt en je doelstellingen realiseert

Hoe maak je content die gezien wordt, die past bij de wensen van je doelgroep en die ook nog eens het gewenste effect heeft? Dat is het onderwerp van deze Training Content Creatie.

Als je verantwoordelijk bent voor de content creatie in jouw organisatie weet je waarschijnlijk wel hoe lastig het is om content te maken die doet wat het moet doen. Tijdens deze training krijg je de handvatten die nodig zijn om aan de slag te gaan met effectieve content.

Inhoud training

Met welke content wordt je website vindbaar voor relevante zoekopdrachten?
Je leert hoe je zoekopdrachten ontdekt waarvoor een vermelding op de eerste pagina met zoekresultaten haalbaar is. Op welke zoekopdrachten zit veel of juist weinig concurrentie en hoe pak je het vervolgens aan?

Hoe ontdek je succesvolle content in jouw niche of branche waarmee jij ook zichtbaar wordt en je merk versterkt?
Als je inzicht hebt in de contentstrategie van concurrenten of branchegenoten wordt het meteen een stuk eenvoudiger om eigen, succesvolle content keuzes te maken.

Welke contentvorm past bij welk marketingdoel?
Wat zegt het laatste onderzoek naar content over de effectiviteit van verschillende contentvormen? Met welke content boek je succes op Facebook en LinkedIn?

Hoe maak je content die boven het maaiveld uitsteekt?
In deze tijden van contentshock kom je er niet meer met dertien-in-een-dozijn tekstjes van 400 woorden die in een uurtje geschreven zijn. Het antwoord zit zeker niet altijd in longcopy content maar wel in content die aan specifieke eisen voldoet. Wat dat zijn vertellen we je graag.

Tijdens deze training content creatie delen we de laatste onderzoeksresultaten over de effectiviteit van content. Geven we inzicht in best-practices en ontdek je tools die het content leven een stuk gemakkelijker maken. Zo kun je met frisse energie aan de slag met content!

Voor wie

Deze training is ontwikkeld voor marketing- en communicatieprofessionals, webredacteuren en andere content makers die aan de slag willen met content die opvalt, aanspreekt en effectief is. De training kan incompany worden gegeven, maar is af en toe ook via open inschrijving te volgen.

Praktische informatie

De training duurt ongeveer 2,5 à 3 uur en vindt ofwel bij jou op locatie plaats of in ons kantoor in Haarlem. Wil je meer informatie of een prijsopgave? Laat via onderstaand formulier weten waar je belangstelling naar uitgaat en we nemen contact met je op.

© Sstroop 2012-2018