100% Expert Podcast
Contentmarketing podcast voor kennisprofessionals en organisaties die bouwen aan een expertstatus of kennisleiderschap.
Vergroot je expertstatus
Podcasts van ongeveer 20 minuten met best-practices, gericht advies én creatieve tips over expertise marketing.
Elke 14 dagen verschijnt op dinsdagochtend een nieuwe podcast op o.a. Apple, Spotify en Google.
Elke aflevering gaat samen met een uitgebreid artikel, mocht je liever lezen dan luisteren.
Zo laat je jouw expertise beter opvallen
Concrete tips en aanbevelingen, waarmee je als kennisprofessional je expertise beter laat opvallen en je kunt onderscheiden van concurrenten.
Slimme keuzes in content formats met criteria en voorbeelden
Maak de beste keuzes in content formats voor jouw content. Criteria, tips en voorbeelden voor extra impact met content.
Podcast starten? Strategische tips van een podcastexpert
Hoe kun je een podcast starten zodat deze waarde toevoegt aan je andere content én de juiste mensen aantrekt? Tips van een ervaren podcastcoach.
Is microcontent inzetten wel zo slim?
Microcontent lijkt aantrekkelijk, maar klopt dat wel? Want er zitten zeker nadelen aan. Ontdek hoe je een goede afweging maakt die past bij je contentstrategie en hoe je valkuilen mijdt.
5 contenttactieken die je expertstatus tonen
Maak minder content maar maak heel gericht content die je expertstatus toont. Kies een of meer van deze contenttactieken.
De 10 geboden voor goede content
Maak goede en effectieve content die aandacht trekt, zorgt voor leads en voor een hogere positie in Google.
Een Content SWOT is een must voor je contentstrategie
Met een Content SWOT leg je de basis voor een effectieve contentstrategie. Met deze tips en voorbeelden breng je hem snel in kaart.
5 belangrijke contentlessen voor 2024
Welke lessen trek jij uit het afgelopen jaar? En hoe vertaal je die naar komende marketingacties? Tips plus 5 contentlessen waar je je voordeel mee kunt doen.
Content trends 2024 die jou mooie kansen bieden
9 contenttrends voor 2024 die je kunnen helpen om het podium te pakken voor jouw expertise. Met veel variatie zodat je precies die trends kunt selecteren die voor jou van waarde zijn.
Met content strategisch inspelen op de klantreis
Zo speel je met je content en contentstrategie in op de fasen van de klantreis, volgens het See, Think, Do, Care model. Tips & valkuilen.
7 manieren om frisse content ideeën te bedenken
7 heel verschillende manieren om je lijst met content ideeën aan te vullen die je vervolgens kunt toetsen aan je contentstrategie.
Voeg eens een snuf marketingpsychologie toe aan je content
Krachtige tips over marketingpsychologie en content. Voeg veel meer overtuiging aan je content toe door te starten vanuit emotie.