Het geheim achter een goede titel. Wat zeggen de data?

goede titels bedenken podcast

Trekt je titel wel de aandacht en komt die aandacht van de juiste mensen? Verleidt je titel wel tot klikken en lezen? Is je titel seo-proof zodat je artikel kans maakt op een goede positie in Google? In deze podcast geef ik met behulp van onderzoeksdata antwoord op deze vragen!

Je bereikt meer met SHITT content

shitt content podcast

Er wordt bizar veel content gemaakt en gedeeld. Hoe zorg je dan dat jouw content toch gezien, onthouden en gewaardeerd wordt?

Dat doe je door SHITT content te maken, 5 principes voor content die Scherp, Helpend, Intrigerend, Trendsettend of juist Tijdloos is.
Uitleg, voorbeelden en ideeën om deze principes zelf toe te passen vind je in deze podcastaflevering.

Wanneer is lange content beter?

lange content beter podcast

Wat is de ideale lengte voor een blog of artikel? Wanneer kies je voor lang en wanneer voor kort? Is er misschien een ideale bloglengte?
Onderzoeksdata laten goed zien wanneer en waarom lange artikelen beter scoren EN wanneer niet!

Overtref verwachtingen met cornerstone content

cornerstone content podcast

Met cornerstone content overtref je de verwachtingen van je doelgroep. Het is de ultieme etalage om te laten zien welke kwaliteiten je in huis hebt. Wil je dat, luister dan zeker naar deze aflevering waarin ik meer vertel over de voordelen van cornerstone content en hoe je het maakt zodat je het ook op jouw site kunt toepassen.

Social media content en algoritme sprookjes

Er wordt veel gezegd en geschreven over social media algoritmes en vaak krijgt het algoritme de schuld als er weinig resultaat wordt geboekt. Maar sommige aannames over het algoritme kloppen niet! Deze algoritme sprookjes zorgen er helaas nogal eens voor dat mensen en bedrijven nét de verkeerde dingen doen op social media.

Ontdek je best presterende content in de content sweetspot

podcast content sweetspot site

Elke website heeft content die bovengemiddeld presteert. Vaak denk je dan direct aan pagina’s die veel bezoekers krijgen. Die zijn zeker belangrijk, maar er is zoveel meer op je site dat het goed doet én de sleutel kan zijn tot meer omzet en resultaat. Deze aflevering laat je zien waar je best presterende content precies zit. Dat is je content sweetspot. Heb je die eenmaal gevonden dan kun je die ook echt goed gaan inzetten.

Intro Contentdiva’s podcast

Iedereen kan een CONTENTDIVA zijn. Dat is het idee achter deze podcast. Een podcast voor jou als contentmaker die meer wil weten over het realiseren van aansprekende content die je echt het beoogde rendement oplevert. Want met content kun je je marketing een grote impuls geven. Goede, effectieve content maakt je immers vindbaar, zichtbaar en […]