Thoughtleadership claimen met content

podcast thoughtleadership en content

Het claimen van thoughtleadership of kennisleiderschap in een vak of branche kan een aantrekkelijke strategie zijn voor je bedrijf. Maar vergis je niet, zo’n claim is heel veel meer dan een marketingding. Toch kan je content daar wel een rol in spelen. Thoughtleadership vraagt een inspanning van je hele bedrijf en een totaalstrategie die verder […]

Meer impact met social media profielen en bio’s

podcast tips social media profielen

Wanneer heb je voor het laatst je social media bio’s en profielen gekeken? Waarschijnlijk is het alweer even geleden. En kan het zijn dat ze alweer wat verouderd zijn of dat je ze nooit écht hebt geoptimaliseerd? Dan kunnen ze vast wel een oppepper gebruiken! 7 algemene tips voor social media profielen Formuleer kort en […]

Je expertise krachtig tonen op social media

podcast expertise social media

Hoe zet je social media in om je expertise te tonen aan je connecties, volgers en (vooral) de nog-niet volgers? Is het dan voldoende om steeds kleine beetjes kennis te delen of moet je net iets meer doen? Twee acties spelen een rol wat je zelf doet en deelt je profielen en pagina’s zelf Dat […]

Wat als je site niet hoger in Google komt

podcast andere manieren hoger in Google

Hoog in Google staan voor zoektermen die er zakelijk toe doen, dat willen we allemaal wel. Maar soms lukt het niet en dat is vaak omdat de concurrentie te zwaar is. Wat kun je dan doen? In deze aflevering hoor je enkele suggesties waarmee je je site of specifieke pagina’s toch beter vindbaar kunt maken […]

Het rendement van een managementboek

podcast managementboek rendement

Het schrijven van een managementboek is voor veel kennisprofessionals een aantrekkelijke gedachte. Zo’n boek biedt je de nodige voordelen., maar waar moet je nog meer rekening mee houden als je overweegt om een managementboek te schrijven en daar echt rendement uit wilt halen? Voordelen managementboek Een boek is de ultieme vorm van content: het is […]

Zo stop je meer sales in je content!

podcast over het toepassen van salescontent

Hoeveel sales kun je in je content stoppen? Of: hoe vaak mag ik sales content delen? Twee vragen die vaak gesteld worden. Want contentmarketing draait om waarde delen en niet om verkopen. Dat komt erna wel. Maar is dat wel zo? Het is een hardnekkig misverstand. Want je mag (moet) veel meer sales in je […]

De power van content met een mening!

podcast over content met een mening met do's en don'ts plus voorbeelden

Het is soms griezelig om een uitgesproken en misschien zelfs tegendraadse mening te delen. Toch zitten daar enkele grote voordelen aan. Opiniërende content: vergroot je zichtbaarheid is vaak goed vindbaar in zoekmachines heeft grote aantrekkingskracht op klanten die goed bij je passen Content met een mening In deze aflevering hoor je hoe je content met […]

Zo maak je een effectieve weggever

podcast weggever tips

Met een lead magnet of weggever, kun je uiteenlopende doelen bereiken. Veel mensen gebruiken een lead magnet natuurlijk om hun nieuwsbrieflijst te laten groeien. Maar hoe bedenk je dan een weggever die je publiek aanspreekt en doet wat ie moet doen? Tips en stappen voor een effectieve weggever! Tips voor een goede lead magnet De […]

Contentmarketing 2022: doe dit eerst!

podcast goede marketingstart 2022

Hoe mooi zou het zijn als 2022 je niet alleen gezondheid en geluk brengt maar ook marketingsucces. In deze aflevering daarom een cruciale content actie voor je website die het rendement van je site flink vergroot. Voor een vliegende marketingstart van het jaar! Veel websites hebben dit probleem Bezoekers: lezen je gratis content zonder dat […]

Echt FIJNE klanten in 2022 dankzij content

podcast FIJNE klanten 2022

Hoe fijn zou het zijn om op de valreep van het nieuwe jaar te kijken hoe je met een aantal praktische content acties meer echt fijne klanten kunt aantrekken. Veel marketing is erop gericht om meer klanten te trekken. Maar daarmee ben je er niet: idealiter trek je niet per se meer klanten maar trek […]