Meer ROI met de juiste blogstrategie
Een blog op je website is een prachtig instrument om mensen van je kennis en expertise te laten proeven. Mits je blog de juiste inhoud heeft zodat het echt bijdraagt aan jouw doel. Je blogstrategie is daarvoor een cruciale sleutel. Toch gaan veel experts bloggen zonder blogstrategie en zonder dat ze goed nagedacht hebben over […]
Onmisbare content bij expertisemarketing
Veel ondernemers en kennisprofessionals zoeken naar manieren om hun expertpositie te verstevigen. Ze delen stukken kennis om hun expertise te tonen en zetten op die manier contentmarketing in. Dat is op zich goed, maar het is niet meer voldoende. Wil je jouw expertise goed in de markt zetten dan moet je eigenlijk nog iets meer […]
Gericht bouwen aan kennisleiderschap
Sommige experts of bedrijven claimen kennisleiderschap of zeggen hardop dat ze kennisleider zijn. Maar kennisleiderschap kun je niet claimen. Kennisleiderschap of thoughtleadership is iets dat anderen aan jou toedichten. Hoe kun je er dan voor zorgen dat anderen jou of je bedrijf gaan zien als DE kennisleider of DE expert op een bepaald gebied? Bouwen […]
Zo maak je complexe expertkennis toch inspirerend
Als je veel kennis deelt, kan dat op een gegeven moment wat zwaar op de hand worden. Ook voor een doelgroep die er op zich wel voor open staat. Hoe kun je dan de ins en outs van je expertise laten zien en er tegelijkertijd voor zorgen dat die expertkennis toch licht verteerbaar is?! In […]
Toon HET bewijs van je expertise op je website
Je website biedt je alle ruimte om je expertise in de spotlight te zetten. Met een aantal belangrijke pagina’s op je site (zie de vorige aflevering) maar OOK met de inzet van sociaal bewijs, van een blog en van cornerstone content. Bewijs van je expertise In deze podcast hoor je meer over: de inzet […]
Zo benut je expertisepagina’s op je site
Je website is het belangrijkste instrument dat je hebt om je expertise te tonen. Je hoort in deze podcast welke pagina’s je daarvoor kunt benutten en hoe je dat doet. Inclusief een pagina die bijna iedereen over het hoofd ziet. Want je site biedt meer kansen dan je nu waarschijnlijk benut! Belangrijke expertisepagina’s Homepage […]
Zo versterk je je Linkedin profiel
Als je LinkedIn profiel je kwaliteiten te weinig laat zien zal de content die je op LinkedIn deelt uiteindelijk weinig voor je doen. Daarom in deze podcast tips om je expertise duidelijk op je profiel naar voren te laten komen. Waarmee je bovendien mensen net dat duwtje geeft om iets te doen met je profiel. […]
LinkedIn Content die werkt
Op LinkedIn kun je natuurlijk heel goed je expertise en kwaliteiten laten zien aan een groot publiek. Maar dat vraagt wel om de juiste content. Content die voor jou werkt en gelukkig hoef je daar echt geen rare trucjes voor toe te passen om het algoritme te beïnvloeden. Integendeel. Beter is het om jezelf te […]
Top 10 onmisbare content creatie tools
Content maken, publiceren en promoten wordt stukken makkelijker als je daar de juiste tools voor gebruikt. Daarom in deze aflevering 10 enorm handige content creatie tools waarmee je uiteenlopende content kunt realiseren. 1. Wisestamp voor een e-mailhandtekening Een eenvoudige manier om een nieuw blogartikel of je social media accounts te promoten is om het […]
10 content lessen na 1 jaar podcasten
Een jaar geleden nam ik mijn eerste 5 afleveringen op om die in 1 klap te lanceren als start van de Contentdiva’s podcast. Nu zijn we een jaar en 56 afleveringen verder en deel ik de content lessen van het afgelopen jaar. Content les 1: Het kost meer tijd dan je denkt Podcasts kosten tijd […]