Content mythes: tips die op het eerste gezicht logisch en waardevol lijken of die je op veel plekken terugleest, waardoor je ze gaat geloven. Maar als je ze nader onderzoekt, blijken ze niet of niet helemaal waar te zijn. En je als je dan niet oppast kunnen ze je behoorlijk op het verkeerde been zetten. In deze aflevering adresseer ik enkele van die content mythes en hoor je wat dan wel content wijsheid is.
5 content mythes
- Mensen hebben geen tijd of geduld voor lange content
- Een artikel moet ten minste 300 woorden tellen om een goede positie in Google te krijgen
- Maak content die aansluit bij zoekopdrachten die vaak gegoogeld worden
- Evergreen content redt zichzelf wel; daar hoef je niets meer aan te doen
- Het draait om zakelijke, professionele content
Luister waarom deze content mythes die je nog veel leest en hoort niet kloppen en hoe je uiteindelijk wel je content succesvol kunt inzetten.
En wil je na het luisteren meer weten over content voor de ceo/ondernemer/directeur en waarom die echt naar buiten moet treden, luister dan naar aflevering 28: de ceo als factor in het bedrijfsresultaat