Onmisbare content bij expertisemarketing

onmisbare content bij expertisemarketing

Veel ondernemers en kennisprofessionals zoeken naar manieren om hun expertpositie te verstevigen. Ze delen stukken kennis om hun expertise te tonen en zetten op die manier contentmarketing in. Dat is op zich goed, maar het is niet meer voldoende. Wil je jouw expertise goed in de markt zetten dan moet je eigenlijk nog iets meer […]

Gericht bouwen aan kennisleiderschap

Sommige experts of bedrijven claimen kennisleiderschap of zeggen hardop dat ze kennisleider zijn. Maar kennisleiderschap kun je niet claimen. Kennisleiderschap of thoughtleadership is iets dat anderen aan jou toedichten. Hoe kun je er dan voor zorgen dat anderen jou of je bedrijf gaan zien als DE kennisleider of DE expert op een bepaald gebied? Bouwen […]

Toon HET bewijs van je expertise op je website

expertise tonen op een website

  Je website biedt je alle ruimte om je expertise in de spotlight te zetten. Met een aantal belangrijke pagina’s op je site (zie de vorige aflevering) maar OOK met de inzet van sociaal bewijs, van een blog en van cornerstone content. Bewijs van je expertise In deze podcast hoor je meer over: de inzet […]

Onmisbare content voor een expertstatus

podcast expertcontent header

Wil je op overtuigende wijze je expertise tonen aan de wereld dan moet je meer doen dan stukjes kenniscontent delen. Kennis delen is wel goed, maar daarnaast heb je ook zogenaamde expertcontent nodig. Wat dat is hoor je in deze aflevering. Content waarin je kennis deelt is onvoldoende Content met stukken kennis delen is niet […]

Thoughtleadership claimen met content

podcast thoughtleadership en content

Het claimen van thoughtleadership of kennisleiderschap in een vak of branche kan een aantrekkelijke strategie zijn voor je bedrijf. Maar vergis je niet, zo’n claim is heel veel meer dan een marketingding. Toch kan je content daar wel een rol in spelen. Thoughtleadership vraagt een inspanning van je hele bedrijf en een totaalstrategie die verder […]

Wat als je site niet hoger in Google komt

podcast andere manieren hoger in Google

Hoog in Google staan voor zoektermen die er zakelijk toe doen, dat willen we allemaal wel. Maar soms lukt het niet en dat is vaak omdat de concurrentie te zwaar is. Wat kun je dan doen? In deze aflevering hoor je enkele suggesties waarmee je je site of specifieke pagina’s toch beter vindbaar kunt maken […]

Contentmarketing 2022: doe dit eerst!

podcast goede marketingstart 2022

Hoe mooi zou het zijn als 2022 je niet alleen gezondheid en geluk brengt maar ook marketingsucces. In deze aflevering daarom een cruciale content actie voor je website die het rendement van je site flink vergroot. Voor een vliegende marketingstart van het jaar! Veel websites hebben dit probleem Bezoekers: lezen je gratis content zonder dat […]

Echt FIJNE klanten in 2022 dankzij content

podcast FIJNE klanten 2022

Hoe fijn zou het zijn om op de valreep van het nieuwe jaar te kijken hoe je met een aantal praktische content acties meer echt fijne klanten kunt aantrekken. Veel marketing is erop gericht om meer klanten te trekken. Maar daarmee ben je er niet: idealiter trek je niet per se meer klanten maar trek […]

Een contentmarketing routekaart geeft duidelijkheid

podcast routekaart contentmarketing

Waar begin je als je jouw marketing een goede impuls wilt geven? Of als je merkt dat je ergens een belangrijke schakel over het hoofd ziet? De Contentmarketing Routekaart geeft je het gewenste overzicht en wijst je naar de volgende stap. Of laat je zien dat je misschien nog een stap mag terugschakelen, omdat je […]

De zichtbaarheid van de ceo als factor bedrijfsresultaat

content voor ceo ondernemer directeur

Onderzoeksdata laten zien dat als je als ceo, ondernemer of directeur naar buiten treedt, dit het zakelijk succes van de onderneming ten goede komt. Maar hoe doe je dat? Met welke inhoud, meningen en standpunten word je zichtbaar? In deze aflevering krijg je diverse ideeën voor een aanpak die bij jou, je bedrijf en branche […]