Content trends voor 2022 waar je echt iets mee kunt

podcast content trends 2022

Overzicht van belangrijke content trends voor 2022 waarbij je per trend ook tips krijgt om die trend ook zelf in te zetten. Door in te haken op trends haal je meer uit contentmarketing. Content trends 2022 In deze aflevering hoor je meer over de volgende trends: Video. Super effectief blijkt uit onderzoek en er zijn […]

Content hergebruiken: hoe het niet moet ????

podcast content hergebruiken missers

Content die je een keer hebt gemaakt, kun je opnieuw inzetten en hergebruiken. Daarmee vergroot je het bereik en het effect. Toch kan er bij content hergebruiken het nodige misgaan. Hoor wat 5 veelvoorkomende fouten zijn bij het hergebruiken van content en voorkom dat dit bij jou mogelijk ook misgaat. In de praktijk zie ik […]

Inspirerende voorbeelden van content slim hergebruiken

podcast voorbeelden content hergebruiken

Je haalt meer resultaat uit je content als je die op meerdere manieren opnieuw gebruikt en inzet. Maar hoe doe je dat? 5 voorbeelden van slim en leuk hergebruik die je kunnen inspireren! Cases content hergebruiken Disney (en Sinterklaas) Very British Problems Omdenken Consumentenbond Visser en Visser Accountants Hergebruik principes Integrale kopie Een of meer […]

5 content mythes. Trap er niet in!

podcast 5 contentmythes

Content mythes: tips die op het eerste gezicht logisch en waardevol lijken of die je op veel plekken terugleest, waardoor je ze gaat geloven. Maar als je ze nader onderzoekt, blijken ze niet of niet helemaal waar te zijn. En je als je dan niet oppast kunnen ze je behoorlijk op het verkeerde been zetten. […]

Zo maak je van je Google Mijn Bedrijf pagina een echte etalage!

Google Mijn Bedrijf pagina als etalage

Je Google Mijn Bedrijf pagina kan een echte showcase voor je bedrijf én voor je content zijn. Want als mensen de naam van je bedrijf googelen zien ze (als het goed is) linksboven een vermelding van je website en rechtsboven een weergave van je Google Mijn Bedrijf pagina. Bij mobiel zoeken verschijnt deze zelfs bovenaan. […]

Meer content in minder tijd?!

meer content in minder tijd podcast

In deze aflevering 3 manieren om in korte tijd content te maken die nog effect heeft ook: Recycle wat je al hebt, maar dan wel met beleid Verbeter wat nog net niet goed is of in kwaliteit is achteruitgegaan Neem succesvolle social media berichten onder de loep en gebruik die als startpunt Bestaande content is […]

Micro content is MEGA

podcast over de inzet van micro content

Lange content is lang niet altijd beter. Sterker nog, soms is korte content effectiever. Tijd dus voor een portie omdenken in content creatie en aandacht voor de inzet van micro content. Met in deze podcast: Voordelen en soorten microcontent Veel voorbeelden van online én offline micro content Welke microcontentvorm past bij welk marketingdoel Tips voor […]

3 onmisbare content tools

content tools podcast

Er zijn bizar veel content tools. Maar zijn ze ook allemaal even goed, handig en nodig? Nou nee. Maar deze drie content tools springen er wel uit en zijn eigenlijk onmisbaar als je content effectief wilt inzetten in je marketing. De afgelopen jaren heb ik de volgende drie content tools heel veel gebruikt en hebben […]

Zo haal je maximaal rendement uit grote content

rendement lange content podcast

Als je lange of grote content maakt zoals een boek, e-book, whitepaper of weggever, wil je daar het maximale uit halen. En dat kan! Door elementen uit die content te halen en als zelfstandige eenheden in te zetten. In deze podcast ga ik daar dieper op in en geef ik je allerlei manieren om veel […]

Starten met video content? Doe dit eerst!

video content starten podcast

Video is een contentvorm waarmee je echt veel kunt bereiken. Maar hoe begin je dan en hoe zorg je ervoor dat je maximaal rendement uit je video’s haalt? In deze podcast krijg je tips voor een succesvolle start met videocontent. Bedenk daarvoor eerst wat je doel met videocontent is. Is dat seo? Meer zichtbaarheid? Of […]